Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Jumaat, 21 November 2008

Percaya Ke X??

Helww...post aku kali nie...agak berlainan sikit...aku dapat semua pic2 tue from macam2 blog...so, sekarang nie...korang layan la yer?? Aku dah seram nak tengok!! HAHAH!! Betul...korang x caya?? Lantak korang la...pandai2 la korang nilai yer?? Sebelum tue, bagi sesape yang ade lemah jantung or hape2 penyakit yang merbahaya...tolong jangan tengok! Kang lain pulak jadinya...okay loh!! (ehem2..kak Ilah..ada 'bran'? ehehe....gamba jer kak...) LaYaN! Mata boley menipu...betul la!! Korang tengok gamba kat atas nie...ade dua wajah...n wajah tue berlainan...kalo korang undur kebelakang...korang akan nampak kelainan gamba nie...x percaya? Cuba loh!! Sampai gamba tue berubah baru korang berhenti! 5 meter cam tue...aku x tau la!
Hergh!! Aku ingat nak roboh tadi!! Terkejut eden!! Sape la yang pandai sangat buat bangunan nie?? Bijak betul!! Kalo berjalan dalam bangunan tue tentu semua orang berjalan senget kan?? Ye la...bangunan dia pon senget! Nie pulak orang nyer!! HAHAH!! Tp, aku respect betul la kat diorang nie!

Nie dah start seram nie!! Korang perhatikan benda tue!! Aku malas nak cakap! AAAA!!! (saje jer nak jerit!! HAHAH!!) Larikkkk!!!

Huh?! Nasib baek la time Abang Nubhan n Kak Stacy shooting 'Ada Cinta Di Hari Raya' tue..xde benda nie..Kalo ade!!!! Tinggal terus gitar Abang Nubhan!! HAHAH!!!! Korang rasa....hape benda tue?? Aku x tau loh!!

Erk!! (bunyi orang tercekik tulang!! HAHAH!!) Nie...aku lagi la x tau!!! Betul ke x....entah la....Aku dah nak cabut nie!!! Kang lain pulak yang datang!! Okay loh, kan?? Korang nilai la sendiri!! (Kak Ilah, sila bagi komen yer? Ngee~!!) CABUTTT!!!!

Nie agak susah hendak ditafsirkan....korang dapat tengok bayangan kat tingkap tue...cam bertudung!!! HuHuHu!!! Takut loh!!! Malas aku nak komen lama2!!! Aku update gamba2 nie pon rasa cam nak pengsan!! Kalo jumpa......!!!!! Terus cair aku!!! HAHAH!!!

YA ALLAH!!! Nie cantik giler!!!! Cam bentuk buaya kan??!! Ciptaan Allah sape yang dapat lawan kan?? Nie pulau hape nie?? Pulau buaya ker?? Kalo datang sana conferm tinggal tulang belulang jer balik Brunei...kan?? Ngee~!!!

HiSh!!! Gamba hape lak nie??? Betul ke x?? Korang nampak x kelibat yang sorang tue xde kepala??? Mano poie eh?? Sapo pulak yang curi...?? X cukup ko satu kepalo tue?? HAHAH!!! Har Har Har!!! Korang komen jer la sendiri yer?? Aku x pasti hape benda nie....kepala pon xde!! Tp, x kan pagi2 pon ade kot??? Aduy!! Pening!!

Uitz!!! Nie yang seram nie!! CHAN!!! FYQAH TAKUT LA NAK BBQ!!! KANG ADE 'DIA'!!! Korang namapk kelibat tue kan?? Bentuk cam perempuan pakai baju putih!!! (putih ke??? Bantai jer la!!!!) Dia pon nak join masak BBQ gak ker??? HuHuHu!!!

HALAMAK!!!! Napo gajah nie??? Dah buang tebiat ke hape??? X muat la!!! Jangan ngada2 nak naik!!! Meletup tayar bas kalo dia naik!!! HAHAHAH!!! Bahaya beno gajah nie!! Gajah berani mati ko?? HAHAH!!!!

Hergh!! Nie aku geli sikit loh!! Cam....gonggok jer!! AAAAAA!!!! Jangan citer fasal binatang tue!!! Citer fasal binatang nie jer!! (Yang kat atas tue loh!!) Hape nie?? Ular ke?? Tp, ade tangan....gonggok?? Hish!!! Giler ke hape??? Tue lain loh!!! Nie...entah la!! Korang komen la sendiri....kalo nak komen ke hape..buat jer kat ulasan...kalo korang nak la....aku x kesah....nak jugak dengar komen dari orang...kan?

Hmph!!! Nie aku x tau!! Nak kata orang.....hish!! ado pulak orang!!! Ikan?? Kalo ade ikan nie...sumpah aku x makan!!! Cam tengkorak pon ade gak!! Hish!! Entah loh!!! Komen jer....aku x tau nak cakap hape lagi dah!!!

HALAMAK!!!! Kejap nak pakai kasut sukan jap!! Kejap lagi nak larik jauh!! HAHAH!!! Nie betul okay?? Aku ade tengok video dia....tp, x pasti sangat!! Nie from Indonesia....korang nilai la sendiri yer?? Aku x pasti betul ke x benda nie....Namapk cam betul...sebelum tue...korang tentu kenal hantu nie kan?? Hantu pocong loh!!! Memang terkenal sangat la hantu nie!! Aku kalo jumpa....belum sempat nak minta tandatangan...memang aku dah 'goll' dulu!! HAHAHA!! Takut loh!!!! Okay.....LARIKKK!!!!

Aduy!!!!! (macam2 jenis bunyi aku ade!! HAHAH!!) Nie yang aku x tahan nie!!!! X SAKIT KE BANG OII????? Aku tengok pon dah ngilu!!!! Sampai tembus besi tue kat pipi!!! ADUH LA!!! Chan!!! Ngilu loh!!! Kak ilah...kalo nak komen hape2...komen kat ulasan jer....Fyqah dah ngilu sangat dah nie!!! Semua tempat dia cucuk!!! Aduyai!!! Agama hape lak diorang nie??

Tue jer gamba yang ade kat aku....yang lain nanti aku post yer??? Dah x tahan lagi dah ngilu nie....x terkata!!
~OKAY LOH!!!~ (kalo ade nak komen hape2...sila tinggalkan kat ulasan yer?? Sebab, aku xde chat box...aku x reti buat loh!! Ehehe....Kak ilah!! Ade 'bran'?? fyqah dah x 'bran' lagi dah!! Bran means...berani...)

0 comments: