Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Selasa, 30 Disember 2008

Pertemuan Di 2008

Helww....pelik kan heading? Yolaa....nak cito sikit...ehehehee...Macam2 pertemuan den dalam tahun nie...x percayo? Peduli hapo? MUAHAHAHA!!! Adoi laa!!! Okay...okay...firstly, pertemuan yang tidak disangka-sangkakan! x tau hape? Pertemuan aku ngan Ismawadi.....ehem2....sebagai kawan!!! Jangan fikir yang lain lak...sampai kang penyepak aku....eheheee...xdo laa!! Mula2 memang laa....dia syok kat aku...Alhamdulillah!! Sebab ape? Sebab...masih ade orang yang sayang kat aku.....Betulkan?? Dia suka kat aku bermaksud masih ade yang sayang aku.....maklum...selama nie fikir2...cam xde..yelaa, orang cam aku nie ade ke yang nak?? Right? Lembu x hingin kek den...HuHuHuH!! Sedey lak....xpo laa...Tp, aku x rasa lak dia cam suka kat aku...meaning dia lebey cam kawan...aku x penah tau rasa yang cam tue...raso merano ado laa....!! Raso di tinggalkan pon ado...raso cinto jo x ponah.....pelik? Memang....Then, selama bersama dia....alamak!! Jiwengz lak!! Tuka2...selama kitorang sama2 gituee....Aku x penah anggap dia cam ehem2.....langsung!! Yolaa....sebenarnya....aku ade cite nape jadi cam nie...trauma laa katakan....bia laa aku simpan rashia ek?? Then, sampai laa aku x nak lagi dah!! Mula2 kalo x silap dia yang putuskan aku bila kawan tanya...dah tue aku tanya dia, dia kata masih lagi sama2....ALAHAI!!! Aku x nak laa!!!! Dah tue lama2....aku putuskan sendiri tapi, aku x cakap kat dia....so, bila dia x tau....dia pon putuskan aku.....macam laa aku kesah sangat kan? Eheheheee....but, one thing yang aku pening giler.....aku putus ngan dia x pulak aku frust segala.....biasa jer....cam xde ape2 laa...bertambah happy ado laa....pelik! Then, berapa bulan lepas tue...dia nak minta peluang ke dua...aku fikir2 lama gak.....terima ke x...terima ke x....last2...jawapan aku....x! Alahai!! Aku malas laa....lagipon...kalo sama2 pon...xdo lak rasa ape2...ado2....raso....BORING YANG AMAT MAXIMUM!!! Aku bukan jenis yang jiwengz segala....aku jenis yang x amek kesah....ngee...penah jugak some of my friends tanya...camne nak 'couple' ngan aku..ye laa....panggil sayang x mau, panggil bunny x suka, panggil hubby, x nak, panggil ayang menyampah! panggil darling....nak muntah!! Nak guna...'aku-kau' jer....okay x? Or...cam nak kena penampo jer kan? Bia laa...dah aku x suka...jangan laa paksa2 lak...sampai kang x pasal2!! Ringan sangat dah nie....okay laa....tgk dah lari topic lagi!! Then, 2008 gak laa.....temukan aku ngan seorang lagi yang memang aku x sangka akan terjumpa...iaitu...FAHMIN HAIKAL......xccident laa kononnya....aku pilih2 baju dia pon nak amek baju yang sama.....2008 jugak...temukan aku dengan artis yang sekarang nie...dah meletop2!!! Nubhan....alaa....dari tv jer laa!!! Yang betul x de....belum penah lagi....kalo ade rezeki aku jumpa laa...kan? eheheee....Dan, 2008 jugak telah temui aku ngan 1 FC yang memang...BAEK PUNYEERRRR!!! Iaitu....Nubies.....dan orang2 Nubies jugak....BESH GILER!!!! Friendly gituee.....mesra alam lak tue...Tp, the best thing about 2008 is......the year 2008 telah temukan Chan ngan Kak Ilah.....waahh!! Nanti laa aku buat novel tentang nie....ngan tajuk dia yang gitue2 jer....kan?? X po laa...nak citer tentang Chan ngan Kak Ilah lak laa.....dari diorang berjumpa sampai sekarang nie....chatting menjadi satu kewajipan...waahh!!! Naya aku...but, nie bukan reka2 jer...nie betul2 punya...ori punya tau?? Sampai emel aku pon dia kebas!! Baguih!! Elok betul perangai tue kan? Hmph!! sabo jer laa.....tp, aku suka gak tgk diorang chat2 cam tue.....Nasib baek Chan x jadi nak fly Australia 2009 nie.....x tau laa bilo dio nak fly.....sonang jo hati Kak Ilah kan? Ehem2....yo laa....toman chatting laa katakan...eheheee...Xdo laa susah nak fikirkan pasal nak chat2 kan? Aku jer laa nak fikir kan pasal PMB tahun depan...HuHuH!! Sabo.....and, 2008 gak....I've a very great birthday...xde laa great sangat...but, great sebab....kawan2 aku semua bagi ucapan time kat tengah padang tue!!! ADOI!!!! Thank you!! 2008 laa jugak tahun yang mula2 aku belajar buat blog nie hahh.....but, Thank you kat Kak Ucu....sebab ajar...kira cikgu kek blog nie laa....ngee.....Aku kena ramai sangat Nubies okay......macam....Kak Ucu, Kak Ilah, Kak Waniey, Kak Suky, Kak Dyla, Kak Nord, Kak Harney, Kak Anis, Adik Erin, Meera, Abang Jimmie......eventhough ade yang x kenal aku....xpe....x kesah pon...eheheheee.....but, a very big THANKS to Kak Ilah ngan Kak Ucu......Kak ucu, sebab ajar buek blog nie.....Thank you sangat2!! And, untuk Kak Ilah.....this is a very great year for me sebab dapat kenal akk...walaupon melalui pc jer.....and, sepanjang fyqah kenal akk....akk selalu buat fyqah happy jer memanjang...akk buatkan fyqah gamba tue......dah nak terkeluar mato asyik tgk yo....then, pasal autograf Nubhan tue.....x penah sorang pon yang penah buat mcam akk buat kat fyqah....Thanks also untuk emel Naim tue....dapat gak akhirnya chat ngan Naim....chat ngan Naim.....

Aku: Helww...
Naim: Aluu...u sape? (waah! macam tue laa dia cakap....)
Aku: Fyqah...nie sape ek? soee lupa laa....
Naim: fyqahh.....owh.....naim.....(okay...dah mula confuse dah nie....tp, x ingat lak!!)
Aku: Naim? naim yang mana..? boley tau x?
Naim: ntah lerr.....rasa2nya u yang add i...(a'a...memang...tp, not me....chan yang add!!! Malang sungguh!!)
Aku: A'a.....tp, x ingat laa Naim yang mana.....Naim af kenal laa....eheheheee....(Malu man!!)
Naim: owh! ye ke? ehee.....
Aku: Alaa....cakap laa Naim yang mana...dah confuse dah nie....=)
Naim: Nie Naim af laa....(hahh??!! x caya okay!!)
Aku: HAHH?? Alaa...jangan laa gurau2....betul ker??? (tgk.....aku x caya kan?? ehehehee....)
Naim: Yee....x nampak ke picx I tue? (x nampak! Sebab, brunei x de connection kot)
Aku: x nampak laa.....sebab x sampai kat Brunei...
Naim: laa...org brunei ker??
Aku: A'a.....nampak picx ke x? X kan....Brunei laa tuee....ehehehee....soee bang, sebab x ingat ade add abang ari tue.....Abang tinggal sorang ker?
Naim: ahahahaha....owh......x....abang dok ngan Toi & Nubhan......(waaah!!! Gituee!!)
Aku: Hahh? Serumah? sebantal? sekatil? waah!!! Besh laa tinggal ngan Nubhan......kan?
Naim: ahahahaha.....x.....bosan tgk muke dea ari2......(opss!!! bocor suda!! Ngee.....)
Aku: Opsss!! Amboi...mengumpat geng nampak....eheheheee...abang x cakap cam tue ker depan diorang....Naya laa....eheheee...
Naim: ahahahahaa.....diorang owwkk jekkk....

then, macam2 laa kitorang citer.......tp, x sempat tanya the rest sebab dia off line tiba2...but, xpe....BESH SANGAT!!! Kelaka loh!!! THANKS ABANG NAIM!!! THANKS KAK ILAH!!! Okay...dah lari tajuk lagi dah...hmph!!! Then, pertemuan aku ngan geng2 baru.....kawan2 baru semua....pertemuan aku ngan Shambunny n Alisha....2 cool n hot gurlz yang selalu menghiburkan aku!! THANKS GURLZ!!!! YOU GURLZ ARE SOOOO SWEET!!! LIKE CANDY!! Ngee.....this year..are the bestest year......THANK YOU EVERYONE!!!! Next year...maybe aku akk jarang update blog nie...or on9....sebab, PMB laa.....masalah!!! HuHuH!!! But, hope2...azam everyone tercapai for next year okay???

For Kak Ilah.....next year exam final right?? GOOD LUCK KAK!!! WE WON'T FORGET YOU!!!! MUAH!! Jaga diri...jaga Abang Nubhan gak...AHAHAH!!! Jaga everything!!! Jangan lupo kek kitorang okay? Ngee.....nanti kalo chat...kita chat dalam bahasa Indon lak okay? HAHA!!! Thank you for everyhting Kak Ilah!! Hope laa dapat jumpa akk.....nak sangat jumpa ngan akk...tp, belum ade rezeki kan? Xpo kak...nanti fyqah jumpo akk terguih jumpo ngan Nubhan!! Baru Cayalah!! HAHAH!! Kan Kak???? Kalo x cayalah pon...urrmmm....BARU GEMPAK!!! Waah!! Megarut suda!! Okay? Good Lcuk For Everthing n Thanks For Everthing.....Fyqah x dapat nak balas jasa akk....cewah!!! Eheheheee....

For Adik Erin...x kenal sangat but....dah naik tingkatan nanti....Good Luck jugak okay??? Jangan takut2...kawan merata2 if kita baek ngan diorang...cayalah!!! ( dah macam Nubhan lak aku nie!! MUAHAHA!!! Main cayalah2 segala....ngee...) Kalo Erin jumpa fyqah nanti...jangan kunyah fyqah dulu ek? Kunyah kawan fyqah yang bagi tagged tue....ehehehee.....Thanks Erin for perkenalan kita...cewah! Ngee...

For Kak Suky......fyqah pon baru jer kenal akk.....memang x penah nampak akk...tp, x pe laa...ade rezeki kita jumpa laa tue.....fyqah kenal akk pon dari pc gak...memang semua laa dari pc.....so, akk next year SPM kan? Good Luck Kak!!! Do your besh!!! Akk pon kelaka gak....Sangat menghiburkan....waah!! Eheheee...Thank you sebab sudi berkenalan.....Kito bunuh jo semut tue hari2....xpo...x masuk jail punya laa...ehehehee....

For Kak Waniey...evethough fyqah x kenal akk sangat....But, akk pon Good Luck jugak untuk next year!! Akk keje ek? Kalo keje...urrmmmm......Hope murah rezeki akk and maju dalam keje akk okay?? Thank you untuk berkenalan.....ngee....Hope sangat boley jumpa satu hari nanti...nak kenal akk ngan lebey dekat...ehehehee...Kenal akk dari blog...tentu akk baek punyerr...kan? Ngee....

For Kak Ucu....Thank kak....coz ajar buat blog nie.....kalo akk x ajar...sampai bilo2 laa x akan wujud blog nie...ngee.....Fyqah pon x kenal akk sangat but, bila baca jer blog akk...waah!! Hilang suda segala duka nestapa...cewah!!! Hope akk murah rezeki jugak...and maju dalam bidang akk sekarang nie...okay? Thanks kak....for everything!

For Kak Anis.....Akk pon fyqah belum kenal sangat but, fyqah tau...akk mesti baek punyer gak...kan?? cam Kak Waniey....ehehehee.....fyqah x tau...tp, fyqah tau akk minat Diddy ngan Nubhan...ehehehee.....hope akk maju in everything akk buat sekarang nie...fyqah x tau laa....akk nie masih belaja or masih keje...tp, if akk masih belaja....Good Luck for next year...but, kalo akk dah keje.....hope maju okay? Thanks kerana berkenalan....ehehee....

For Meera...nie x tau sape lagi tua.....fyqah ke meera....but, ape2 pon.....Good Luck untuk tahun depan.....hope ley jumpa gak....if nak....fyqah memang nak jumpa semua nie....eheheheee...nak kenal2an lagi dekat dari sekarang laaa....ngee......Fyqah x kenal meera sangat but, fyqah tau...meera pon macam all the rest....baek punyer gak...kan? ngee...eheheee...x pe laa. x kenal fyqah pon x pe...x kesah....okay? Thanks Meera!!

For Abang Jimmie.....or Abang Jymz laa....Thanks sangat sebab sudi kenalan......walaupon x kenal sangat laa....ngee...sama2 orang Brunei lak tue...ehehehee.....tp, maybe Abang Jymz lebey bertuah laa kan?? Ye laa....jumpa artis yang fyqah agak mustahil hendak jumpa.....ehehehee....Abang Jymz pon x kenal fyqah kan? X pe...fyqah kenal abang dah cukup laa.....x tau abang asal dari belah mana.....belah Belait ko, Tutong ko, Temburong ko, Brunei Muara ko? X tau laa...but, thank you n hope next year lebey maju dari tahun nie..okay?? Hope dapat jumpa abang...ngee....

For Z.Y.A.N crew.....next year must be better than this year okay?? Es, jangan menurun lak!!! Kalo berat badan turun x po......Good Luck loh!!! Naqiah n adik2....must do the same thing....yang penting jangan lupa aku....opss...silap!! Jangan lupo cousin!!! HAHAHA!! klo lupo siap kau! Muahaha!! N untuk geng2 yang lain......samo laa..ngee.....

For Kawan2 yang aku kenal.....Thanks sebab jadi kawan aku yang memang gilak2 sekarang nie....korang memang besh!!! Besh giler kalo ngan korang....sorry if perangai aku kadang2 korang x suka....Aku cuba tuka untuk next year!! Korang pon kena cam tue gak!!!! okay??? Good Luck for next year sape2 pon yang amek PMB sama cam aku...GOOD LUCK OKAY??!!!

For everyone yang baca blog nie.....THANK YOU N HAPPY NEW YEAR!!!!!! Hope sangat dapat kenal korang semua ngan lebey dekat lagi dari sekrang nie...okay??? Sorry for my rudeness words..okay?? Sebab, sometimes rude words tue....hanya untuk orang yang menhantar emel entah hape2 tue...and xde kena mengena ngan you all okay?? Good Luck for evrything in 2009...oraiit??? Kejap okay kejap oraitt...apadaaa....okay laa......Thanks for perkenalan...and Thanks for reading my blog yang entah hape2...kadang2 boley pecah gak otak kalo baca blog aku nie kan? eheheheee...soee.....don't mean anything pon sebenarnya....oaky loh!!! Take Care everybody!!! One more day to 2009!!!!!!!!!! Lets say Good Bye to sweet 2008 and a Happy Hello to 2009!!! Bye 2008!!! Hello 2009!!! Sweet2 memory in 2008 will never di lupakan!!! Even for along- long time.....Insya Allah!! Kalo otak aku nie cam pc laa......bye!!

~OKAY LOH!!~~~ HAPPY NEW YEAR EVERYBODY!!! And Happy New Year Nubhan!!! Waahh!! Mengarut jap.....

0 comments: