Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Jumaat, 26 Disember 2008

~Weeee....~

Helww...!! Happy...happy....happy sangat, sangat tersangat laa happynya!! MUAHAHAHAA!! Happy sebab hape??? Ofcoz laa benda tue buat aku hampir2 giler kan??? But, yang penting nak cakap satu laa.....untuk Kak Ilah....THANK YOU SANGAT TERSANGAT SANGAT LAA SANGAT KAK!!!! Ngee.....tadi aku sedey2 sikit...x tau napee....tp, lepas Kak Ilah on9....semangat aku yang 'down' jer tadi....tros naik kepuncak gunung bersalji! Waah!!! (Tengok dah start nak mengarut laa nie...HAHAHA!!!!) Then, Kak Ilah suh buka her blog...baru tgk tajuk dah happy...HAHAHHA!! Kalo baca....terus terkeluar la mata...AHAHAH!! Then, I scroll lagi...n lagi, n lagi...then terhenti kat gamba kat bawah niee....


Nie laa....gamba yang aku cakap tue...tgk dari tepi.....ALAMAKK!!! Putihnyerr!!!! AHAHAHAHH!! Putih Nubhan dari aku okay? Ngee.... ape yang speacial sangat ngan gamba nie ek? Biasa2 jer kan...? Yer laaa....dia ngah sign autograff.....ape laa yang hebat sangat sampai aku hampir2 giler nie ekk?? Emmm...aku pon ngah fikir gak niee...HAHAHAH!! Ye laa...tgk dari gamba nie cam biasa jer...untuk korang laa kan? Untuk aku...dari tadi aku tahan hati niee...supaya jangan terlepas berjalan kat Nubhan lak peginya...HAHAHAH!! Lagi satu nak tanya....nie time Shawalfc bowling something...something...kan?? Eheheheheee....tgk cara Nubhan duduk...amboi!!! HAHAHAH!! Terpikat aku, waahh!! MUAHAHAHAHH!! Suka hati laa aku nak mengarut malam niee...eehehehee....Bukan selalu pon...ye ke? MUAHAHAH!! Lantak jer laa....sebenarnyaa....yang buat aku hampir2 giler niee.....ialah...nie hahh!!
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.
.. saje nak bagi Warn suspen! HAHAHAH!! Padan muka kau!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.panjangan sangat kot? Alaa...yelaa.....ye laaa....nak dekat dah niee....biaa laaa korang suspen...HAHAHAH!! Aku nak kawan ngan kapten2 aku terus suspen!!! MUAHAHAH!!!
.
.
.

.


.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.


.
.


.
.


.
.


.
.


.
.


.
.

Jeng...jeng...jeng!!!

TAAAARRRRAAAA!!!!!! Suspen x?? HAHAHA!! Kalo susupen...memang patut pon!! MUAHAHAHA!!!! Yer laaa...nie untuk aku kira first time nie!!!! Aku x penah dapat autograf dari artis.....setakat jumpa jerr....autograff x penah dapat!! HAHAHAH!!! Sian kan aku?? Kalo x kesian...sila laa...gelak guling2!!! HAHAHAH!!!! Nie..autograf from...NUBHAN!!!!!! AAAAAAARRRGGHHH!!!!! (suka sangat aku jerit2 niee....HAHAHAH!!!!) THANK YOU KAK ILAH!!!! Ayohhhh!!!!!! Mau gila suda! HAHAHAH!!!! Siap dia tulis..."Fyqah2810" lak tue...mana dia tau?? Huh?? Confuse niee....xpe laa....Kak Ilah yang cakap laa nie....kan kak?? ehehehe.....thank you sangat!!! ADOI!!!! Memang cayalah Kak Ilah ngan Nubhan nie!! HAHAHAH!!! Aku pulak yang sebak okay?? Xde orang yang buat cam nie before Kak Ilah...thats why I said that she is soooo...SPEACIAL!!!! Wahhh!! I tell the truth!! She is so SPEACIAL for me!! N Chan....HAHAHAH!!! I can't do anything for her...HuHuH!! Camne nak balas?? But, I like the way she writes her blog....funny!! HAHAHA!!! Thank you sekali lagi Kak Ilah!! Jaga diri....buat elok2 dalam exam yer??? FYQAH SAYANG AKK!! MMMUUAAHH!!! Okay laa....nak rehat lagi...x tau laa...kerap sangat pening nie...ehehehee....Chan...JANGAN JELES, BRADER!!! HAHAHAH!!! bye!! Thanks again Kak Ilah!! Muah!!

~OKAY LOHH!!~~ Everything about Nubhan always make me happy....walaupon hanya gamba.....x kesah! Ehehe...bye!!

0 comments: