Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Isnin, 26 Januari 2009

~Happy Chinese New Year!~

Helww...nak update blog laa malam nie....Sebab, dua malam yang lepas aku x ley update blog...Czn aku conquer pc nie!!!! adoi!!! Tp, hari nie dia dah balik...HuHuH...ley laa update..heheheee...N cakap apee ekk? Lupa lak...okay2...THANKS TO THE NUBIESSS!!! Yang memang spoting giler!!! MESSSRRAAAA~!!! Nape? X percaya ker?? Sangat the friendly okay??? Thanks!!! N to my friends yang berbangsa Cina...GONG XI FA CHAI!!!!!! HAPPY CHINESE NEW YEAR ALL!!!! Aku x pegi mana2....ayah ngan abang aku jer...HuHuH....xpe, dapat jugak laa sikit share2 from my ayah n abang! THANKS!!!! Ehehehehee...bukan mata duitan okay?? Rezeki loh!!! And lagi satu yang besh sangat pasal Chinese new year nie...malam2 ade jer bunyi mercun!!! ADOI!!!! Dah macam berada di tempat peperangan dunia ke 1 dah!!! The first world war!!! Xpo laa....best gak...walaupon kalo time tido dah tue dah syok2 mimpi terbangun semula sebab ingat umah kena bom!!! Adoi..lebey2 lagi kalo time ngah mimpi besh2!!! RASA CAM NAK JER BALAS MERCUN TUE HALA KAT UMAH DIORANG KAANN??? Wakakakaa!! Sangat kejam aku nie....tp, xde laa....NAYA AKU!!!! Jiran2 kat depan umah semua orang Cina...aku sorang nak bom umah diorang....enddingnya....aku laa yang xdo umah...yo laa dah kono bom balik!!! HuHuH....tp, kalo nak meraikan perayaan nie...kena laa hati2 sikit..n bia laa sederhana...x yah laa lebey2!!! Adoi!!! Okay?? Aku nak rehat dulu!! Tata~!!

~OKAY LOH!!!~~ Jenny, Susan and Travis....WU AI NI!!!! Wakakakaaa....boley laa kan? Untuk kawan2 jer....ehehehee...GONG XI FA CHAI!!!

0 comments: