Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Jumaat, 2 Januari 2009

~Kasih Yang Tak Dianggap~

This song was from Kak Ilah.....Thanks Kak!!! Aku baru jer habis dengar lagu nie....aku beli cd lagu..HoHoH!!! Besh giler!!! Sadis pon ade gak....alaa...aku layan jer....THANK YOU AGAIN KAK ILAH!!!!

aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
akulah bintang yg hilang ditelan kegelapan

selalu itu yg kau ucapkan padaku

reff:
sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah

aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

repeat reff

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah

repeat reff


Touching giler man!!!! Eheheheee....skolah x lama lagi...selamat tinggal dunia blog!!! HuHuH!! Macam laa nak berpisah poie jauh2 kan??? Alaa...aku skolah laa....so, kena laa kurang2 kan sikit blog2 nie....Nak capai azam loh!! Boley ke?? Insya Allah!!! Ngee....okay laa....nak layan magic jap!!

~OKAY LOH!!~~

0 comments: