Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Khamis, 8 Januari 2009

Tagged!

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.



2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda...




Kak Ucu...nama dia yang betul....X tau sangat laa...eheheee...soee kak...yang aku tau hanya...Salihah, or maybe...I usually heard Kak Ilah panggil dia...Kak Solly. I know her dari pc jo! She is one of the Nubies. Kawan kepada Nubhan. Sangat klaka kalo buat blog! Cikgu blog....eheheee....orang yang pertama ajar aku buat blog nie. Baek sangat! Friendly n mesra alam. Suka warna hijau....sama laa!!!! Orang Malaysia. Tue jer...banyak lagi....eheheee...

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

Pertama: I'm a simple girl...lebey suka sendiri. Kadang2 if ngah moody please jangan nak kacau2 aku! Sebab, kadang2 aku ley jadi rimau betul....Eheheee.

Kedua: Half of my friends that I know is Malaysian. N half lagi Brunei....aku suka kawan dari luar negeri...x kesah laa hape2 pon! Yang penting dia nak berkawan dah cukup.

Ketiga: I like Nubhan. Aku minat sangat!! X kesah hape orang cakap laa pasal dia...not my problem pon!!! Aku minat, nak buat camne??? Nak join Nubies, but x dapat....x tau laa hape sebab dia....xpe, sokong Nubhan gak tau!! Aku suka kumpul everything about Nubhan!!

Ke empat: Aku kadang2 ley cakap dalam tiga bahasa....Indonesia, Malaysia n yang pasti...Brunei.... Semua aku bantai...reti ke x aku pon x tau! HAHAH!!! Salah xpe laa...belaja kan?

Ke lima: Aku anak bongsu dalam empat adik beradik. Anak manja laa kononnya. Aku rapat ngan mak....ayah pon sama jer...Tp, aku x rapat ngan adik beradik yang lain. sebab diorang dah besar panjang. Aku belum mencecah lagi!!

Ke enam: Aku di lahirkan pada 28 october 1994. Tahun anjing....bukan tahun gajah!!! Tahun anjing kalo dalam Cina. Nama aku yang dulu bukan Afiqah jer....dia ade lagi kat depan....Nak ikutkan...nama dulu Fatin Afiqah. Tp, x tau laa nape nak tuka nama tue... Nama aku ade meaning dia sendiri.

Ke tujuh: Aku minat menari more than menyanyi...x tau nape. I usually dancefor myself. For me dancing x yah guna pitching2 segala...nari jer!!!

Ke lapan: I don't care much what people say!!! Memang aku cam tue...aku dah penat nak dengar komen2 orang lain!! Ingat aku nie robot ko cam xdo perasaan jo!!! So, aku x kesah laa korang nak cakap hape pon!!

Ke sembilan: I hate people yang suka sangat merokok!!! Ayah aku merokok gak....tp, yang tue aku x kesah laa...ayah sendiri kan? kalo nak cari kawan ke hape ke...aku x suka kalo diorang merokok!!! Cam dah puas hidup jer!! Yewr laa...merokok...then, dapat macam2 jenis penyakit yang berwarna warni!! salah sendiri bukan??

Ke sepuluh: GUE SAYANG KAK ILAH!!! waaah!! N aku suka HARIMAU!!!! Harimau ngan kucing memang binatang kegemaran aku....my favourite pelakon is...Syafie Naswip, Aryana, Andruce, Erin and banyak lagi...kalo yang pelakon2 lama tue.....urmm....Zizan Raja Lawak laa, Amani and many more!!!

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

Kak Ilah
Kak Anis
Kaka Vivi
Abang Hakeem
Abang Meeji
Piqah
and sape2 yang baca nie.....

5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag :)

>>Oraitt jer!!!!

~OKAY LOHH!!~~

0 comments: