Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Rabu, 11 Mac 2009

Tagged From Kak Anis

Helwww...as'kum semuaa!! Kali nie nak jawab tagged dari Kak Anis Nubies lak....thank you kak!! Tq2!! Meh jawab!



Peraturan Tag
Senaraikan:
• 3 lagu yang wajib ada dalam playlist.
• 3 barang yang wajib bawa bersama.
• 3 tempat yang dekat di hati.
• 3 laman web yang selalu dilawati (selain Facebook, Friendster, dan Myspace)
• 3 blog yang mahu di-tag

Jawapan:
3 lagu yang wajib ada dalam playlist.
~Ada Untukmu (Nubhan)
~Aku dan Dirimu (Ari Lasso & Buga Lestari)
~Pacarku Superstar (Project Pop)

• 3 barang yang wajib bawa bersama.
~Mobile (wajib niee!)
~Wallet (Penting sangat!)
~Kunci Rumah (kalo x...x masuk laa den...)

• 3 tempat yang dekat di hati.
~Rumah kuwh!
~Kampung kuwh yang jauh dimata (walaupon kadang2 malas nak balik...ehehehee..)
~Pantai (tempat aku melepaskan emosi...HuHuHuuu...)

• 3 laman web yang selalu dilawati (selain Facebook, Friendster, dan Myspace)
~blogger.com (tempat aku luahkan perasaan...dah xde tempat lain lagi dah....)
~tagged.com (jumpa kawan2 baru and kawan2 lama...rindu sangat...ley dibuat tatapan hari2!! Hahahaaa~)
~nubhanfc.forumotion.com (ehehheeee....kalo yang niee...tiap2 malam aku masuk...insya Allah kalo free laa....weeeeeeeee~)

• 3 blog yang mahu di-tag
~Kak Ilah (www.ilah91.blogspot.com)
~Abg Fad (www.fadzree5321.blogspot.com)
~aaaaa....and sape2 yang baca laa...kalo x bz gak!

Oke...tue ajer....eheheee....nak rehat kejap...pening n jadi Kassim Selamat jugak aku niee nanti...eheheee....MY EYES STILL HURTSS!! Lagi pedih dari dulu.....hadoiii!!

~OKAY LOHH!!~~ Lalalalalalalaaa.....what?? something wrong? eheheheee...as'kum semuaaa!!

Aku Berkata: Can't wait for next Monday... 16 March 2009.... (conferm2 2009, kalo 2008 tadi?? giloss!!) bukan Antonio Pigafeta (uiisshh!! betul ker tuee ejaa diaa?? Wakakakaa...low benor den nie dalam history...lalalalaaa...) tp, Antonio Beraz!! HAHAHAHAA!! Penah dengar?? x penah kan?? so, kalo nak dengar...tgk laa Astro Ria...hari Isnin, 16 mac, pkol 10 malam!! Rancangan Cak Cak!! Klaka beb!! Aku tgk prelude dia dah nak gila...nak tgk citer...gila tros laa aku...weeeeeeeee~~ okee!! siap promosi lak...eheheee...tata~

0 comments: