Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Khamis, 2 April 2009

HAPPY BUFDAY NUBHAN


Helww....assalamualaikum semuaa...nak post nie jap.....jap ekk?? nak nyanyi...ehem2....
Happy bufday to you....
Happy bufday to you....
Happy bufday to Abang Nubhaannn....
Happy bufday to you...
opss!! cuaca berubah x?? heehee~~ just want to say...
Semoga panjang umo~
Di murahkan rezeki~
Sukses selalu~
And tabah dalam mengharungi apa2 ajer laa....
Hmmmm...kalo aku kat KL mmg dah sampai dah kat bufday party abg nubh niee...tp, nak buat camne kaann?? Jauh kat Brunei....pi KL cuma nak datang party...x ke mengamuk mak aku!!! adooii!! xnak2....saba jer laa...blom ade rezeki aku kot?? hmmmm...ayah ada cakap hari tuee..bulan 6 nie aku pi KL.....(ye sangat laaa tueee.....sampai aku beranak bercucu pon x sampai2 laa aku pi KL tuee....) yer laa...mana x nya....kata hari tuee..bulan 3....duuhh!! nie dah april dah niee...apaadaa~~ so, insya Allah bulan 6 nie aku pi..insya Allah..aku x janji...heehee~ oke laa..nnti aku citer ekk?? maybe kak Ilah jumpa abg nubh kot?? beshnyer...fyqah nie blom lagi ade rezeki kak...hmmmm...xpe laa...oke....Assalamualaikum semuaaa!!!
~HAPPY BUFDAY YG KE 23 ABG NUBHAN!!!~

0 comments: