Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Ahad, 30 Ogos 2009

Sihir

Helww...assalamualaikum!! okee..sperti biasa...aku akan membebel lgi..! niee citer pasal SIHIR....bnda yg sgt jahat n sgt laa dilaknati Allah kalo korg maen!! aku membebel pasal niee bkannya apaa..sbab...psl sihir niee gak laa..yg mak n kwn2 yg aku syg penah terkena!! isshh!! kalo aku tau..mmg diaa laa yg first skali akn pergi sblom michael jackson ari tuee! tp, aku pon manusia biasa jer...nk halang pon xdpt..bnda tuee pnya laa haluss..! aku dh nekad dh dulu..kalo jdi ape2 kat mak or kwn2 aku sbab bnda tuee...mmg aku cri org tuee smpai sgala lubang yg ada!!! tp...alhamdulillah..mak kmbali sehat..bnda tuee pon xkacau lagi..jgn laa seksa mak aku...seksa aku no hal...tp, kalo mak aku....jgn!! she is a very great n sweet woman in my life! same like my dad! lgipon...sihir2 or lebey dikenali ngan ilmu hitam niee haram!! salah disisi agama Islam! okee laa..sblom aku membebel pjg..jom kita tnya ini soklan dulu..!


1. knapa korg suka sgt maen bnda2 niee??? xde keje ker??
2. korg maen bnda yg xelok niee mmg nk sgt rasa masuk neraka ekk..??
3. penah x korg terbyg kalo korg sndiri yg kne cmtuee..???
4. korg niee mmg dh sah2 bangang ke hape..?? kwn manusia rmai..pehal nk kwn ngan setan plak??
5. korg penah x terfikir yg bnda tuee haram?? ke...mmg korg niee jahil tentang agama Islam..??
6. korg buat cmtuee msti pasal PHD kaann??

okee...!!! soklannya dah tersediaa..meh kita jwb panas2 sensasi..!!


1. korg mmg dh xde keje lgi yerr..??? haa..?? pnya laa bnyk keje yg dpt korg buat scara elok n halal...keje niee gak yg korg amek yerr?? hati tuee mmg dh xde cahaya 'nur' ke hape weii..??? kalo dh tau diri tue lemah iman..lemah agama..bwak2 laa bertaubat!!! dh tau setan bnyk kt duniaa niee...korg plak yg nk jdi pengikut setiaa yer..??? elok sgt laa tuee..nnti ley laa wat rombongan rmia2 msuk nerakak yer..?? aku pon xsmpurna..dn xsemstinyaa aku masuk syurga....tp, aku xpnah nak sntuh bnda2 haram jadah tuee...!!! lebey baek aku sentuh kucing aku yg berlambok kat blakang umah tuee!! lebey baek dri sentuh psl sihir2 durjana niee!! sihir tuee durjana..korg yg dok belaja sihir pon xkurang durjananyaa...haahaa~ btol x?? jgn marah haa...?
2. yer laa....kalo dh korg tau bnda niee haram...ley bwak korg masuk neraka tross...yg korg pi bwat lgi pehall...??? astagah! bnyk lgi keje yg berfaedah kat duniaa niee...!! nape laa sihir keparat gak yg korg pilih..???? skali korg bersahabat ngan syaitan yg dilaknati tueee...mmg pntu neraka dh mnanti dowwhh...xtkot ker..???? xtkot azab Allah nnti..?? kalo xkat duniaa..kat akhirat lgi dasat!!! renung2kan laa... yer..? jgn laa dbuat bnda yg xde maknanyaa tuee...
3. penah x korg terfikir..kalo korg plak yg terkne bnda tuee..?? terseksa...sengsara..sakit...nk bngun pon susah..smpai nazak..? penah x..?? kalo korg tau rsa diaa..cmtue laa rsa mangsa sihir korg tuee...!!! jgn laa disbabkan perkara yg kecik punya hal pon korg nk hnta sihir2 jahanam niee..???
4. opss2!!! setan2...tidak termasuk pntibaby ngan cik pocong yerrr..?? yg tuee..diorg dok maen lintas2 jer...bkan bersahabat...kalo bersahabat...kita snggup amek darah org laen..or bunuh sesorg tuee..untuk mndapatkn drh sbagai habuan untuk si setan tuee..kwn korg laa tuee...dlm duniaa niee..mmg laa xsmua kwn boley dipercayaai...tp, bkan smuaa!! sesetgah diaa x!! kalo korg dh sah2 xreti nk pilih kwn jgn plak nk slhkn org laen!! dh besar pjg...xkn laa xreti gak nk cri kwn sndiri..??? kwn yg baek2!! elok2...hape laa korg nieee!!
5. korg penah x terfikir..sihir2 niee haram..?? hmmm...?? kalo korg dh sah2 xtau...mmg korg niee jahil psl agama Islam tol laa...!! kwn aku yg agama diaa kristian pon reti halal haram tau..?? yg korg niee pehal plak...?? skru kt dlm otak tuee dh longgar sgt ker..??? kang aku ketatkn meletup plak kpala tuee...!!!! jgn laa jahil sgt psl agama niee smpai xdpt bezakn yg mna putih yg mna hitam!!
6. PHD bkan laa plajaran yg tnggi yer..?? bkan PhD yg bley jdi doktor tuee..niee pnyakit!!! penyakit hasad dengki!!! pnyakitt niee yg bahaya sket niee!!! mcm2 boley terjdi!! dan sape2 yg slalu sgt menanam perasaan dengki niee...mmg xknal erti syukur arr korg nieee!!! kalo dengki sbab org tuee lebey bijak dri kitaa..and kita cuba untuk melwn ngan cara yg baek iaitu blajar..xpe laa jugak!! nie psl...gf/bf tolak cinta..hanta santau laa...itu laa ini laa...kalo ade org cri gduh sket...tanam ptung voodoo laa!!! kalo ade org kaya sket...hnta toyol laa..kalo kekasih hati kne curi dek org laen hnta hantu raya laa...den bgi flying kick jugak nnti...!!! oii...sdar2 laa diri tuee sket knama org tuee xnk kat korg!!! kalo dh perangai cam setan..pontibaby pon muntah paku kalo ngan korg!! dh tau diri tuee teruk, pehal xnak ubah..??? bangang tol laa krg nieee!!! weeii..!! bersyukur laa ngan apa yg ada pada kitaa..xyah laa nk dengki2 smpai bunuh mmbunuh niee!! korg hnta sihir kat org...sma cm korg tuee seksa saudara korg sndiri tau x..??? bwak2 laa bertaubat pda yg MAHA ESA tuee...! Dia jer yg berkuasa..!!! bnda laen xde yg berkuasa dlm duniaa niee..Dia yg mencipta kn kitaa..!! Dia yg ciptakn duniaa niee!!! yg korg lebey sujud kat setan pehal plakk??? isskkk3!!!! buat malu jer laa...!!!!



okee laa..aku nk rehat..penat aku mmbebel niee..lepas geram sbenarnyaa..skali lgi..if ada kesilapan...or kekasaran bahasa aku niee...aku mnta maaf sesgt yerr..??? niee hnya laa pndangan aku...aku nk kongsi ngan korg..n harap2 korg x terjebak ngan sihir niee....Allah Maha Berkuasa...kalo nk kn sesuatu tuee mnta jer kat Dia....kalo skiranyaa tercapai..ingat laa ayat niee... : Kadang-Kadang Allah Sembunyikan Matahari...Dan Dia Datangkan Petir...Kita Menangis Dan Tertanya-Tanya Kemana Hilangnya Sinaran...Rupa-Rupanya Allah Ingin Memberi Kita Pelangi...

yess..aku berpegang teguh pda ayt tuee...! sbab aku percaya..kalo kita xdpt apa yg kita nk...sbenarnyaa Allah nk berikan kitaa sesuatu yg lebey baek....setiap kejdian psti ada hikmahnyaa..Allah tidakkan akan menyeksa hambanyaa..kecuali seseorg itu yg menyeksa dirinya sendiri...Allah tidak akan merubah nasib sesorg itu..melainkan dia yg merubah nasibnya sndiri...wallahualam...

okee...jgn mrh tau..? aku hnya mnjalankn amanah sbgai sorg Islam untuk berkongsi apa yg ptut..okee laa.....assalamualaikum..! :)

1 comments:

Fadzrul Azree berkata...

akan datang......... nantikan bebelan pans sensasi n hooot drpd cookies monster.....