Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Khamis, 3 September 2009

Jom Smua Doakan Diaa

Helww...assalamualaikum!! aku letak gmba kat atas niee bkan nak suh korg kritik ke hape yer..? aku nk mntak tolong untuk smuaa pmbaca blog Dead Blogger niee...untuk sma2 mendoakan Ampuan Wafiuddin bin Ampuan Aminuddin (first dari kiri) yg skrang niee dlm keadan koma...niee dulu kawan aku kat St.Jamess...dia xde laa knal aku sgt..tp, aku knal diaa...terkejut gak aku dgr news tuee...smuaa org kta dia koma...mmg diaa koma skang niee...sbab pressure sgt blaja...and menyebabkan Ampuan Wafiuddin mengalami pendarahan otak kalo aku xsilap laa...jdi...sempena bulan Ramadhan yg mulia niee...sma2 laa kita mndoakan Ampuan yer..? moga dia cepat smbuh..! AMIINN~




Ya Allah..engkau berilah peluang kepada Ampuan Wafiuddin untuk hidup ya Allah...Hanya padaMu hamba2Mu ini memohon pertolongan...dan hanya padaMu hamba2 Mu memohon keampunan.. Amiinn~

0 comments: