Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Isnin, 26 April 2010

Al- Fatihah.. & penat!

assalamualaikum smuaa..! first of all mmg citer niee dh lamaa..tp aku tetap nak post gak! tntang pemergian sorg lagi anak seni yg bnyk memberi jasa pda industri tanah air..~ Allahyarham Achik Spin tlah pon pulang ke rahmatullah..~ akibat kemalangan jalan raya smasaa arwah dlm perjalanan pulang..~ jdi..jom..kita rmai2 sedekah kn al-Fatihah.. mudah-mudahan arwah tenang disana dan diletakkan dlm golongan org yg beriman.. aminn!!!


penat..?? penat nape eyhh?? penat study???? no3!! study cannot penat2 ouhh! knee penyepak xpsl2!! pnat ngan aktiviti?? urmmmm...~ xgak! eheehee!~ penat ngan idup???? lgi laa taakkk!! masih jauh perjalanan aku! heehee~ sbenarnyaa aku pnat ngan kehidupan sekeliling...~ tau nape..?? org amek kesempatan..~ maksud aku....mungkin niee perasaan aku jer...tp...xtau laa...~ aku dpt rse org yg btol2 nak kwn ngan aku sbb keikhlasan diaa nak berkwn ngan aku..tp ada yg nak berkwn ngan aku..tp atas sbb nak sesuatu!!! tuee yg aku xnak tuee...! aku perlukan kwn yg btol2 ikhlas laa..! kalo setakat nak couple ngan bestfriend aku ke..nak ape2 kee... xyah laa susah2 kwn ngan aku! ckp jer laa tros kt diaa..! sakit ati aku tau..? tolong laa..~ aku dh pnat ngan smuaa niee..apa yg korg nak sbenarnyaa? nak kt sesorg tuee...ckp jer laa terus terang! watpe nak cover2 line..mengaku aku kwn ko kalo ko xikhlas nak berkwn ngan aku?? aku pon xnak laa mengaku!!! buang mase jer..! pnat laa..~


skang niee..xtau laa..~ Alhamdulillah aku still ade kwn2 yg boley aku percaya..heehee~ nak contoh gak kee..??? alaa...aku rse xyah laa ekk..? eheehee~ ye laa..xkn laa korg xtau kot??? aku sllau sebut nama2 diorg sbelum nie...! abg2, akk2, kwn2 smuaa tuee..! haa...tue laa org yg aku still percayaa..! tp skang niee...maybe ade laa yg dh hilang kepercayaan aku tuee..! nak tau cmne nak bezaknn smadaa org tuee hilang kepercayaan atau x??? kalo aku snangg jer..~ rahsia aku....TAK AKAN AKU CERITAKN LAAGGIIII! eyhh..? jap2...rahsiaa aku mmg xpnah aku citer kt sape2..haahaaha! lupeee...!!! alaa..aku mmg xpnah citerkn rahsia or masalah aku pon! so jgn risau tntang tuee..! tp kalo aku dh xpercaya sgt kat org tuee..aku lyn cm biasa2 jer laa..~ xde laa special mcm tuee.. kalo diaa nak kate aku berubah..lntak laa..! sape punca aku berubah tuee..? haaa...! jwb2! heehee~


okee laa..! aku rehat dulu yerr..? nak smbung tgk citer niyang rapik! weehuuu! rndu plak kt KL.. tetibeeeee!!!! haahaahaa!

0 comments: