Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Isnin, 8 November 2010

TERIMA KASIH

Masih mencari sebuah LAGENDA.. apa lagenda tuee..? bukan LAGENDA BUDAK SETAN ye..?? niee lagenda hidup seorg pengkarya.. cewaahh..! ayat tak boley tahan..! skema jer memanjang.. sebenarnya aku ngah cari idea untuk sambungan NOVEL tuee..! exam aku tak lama lgi nak habis.. esok last.. huhu..~ doakan aku ye..?? ;)) syg korg..! smoga korg yg dah bnyak doakan fyqah tuee.. fyqah doakan korg murah rezeki & sehat2 slalu. aamiin..! :)) syg fyqah sentiasa ngan korg..!


TERIMA KASIH..
...atas mimpi yg telah dtg semasa malam hari jadi aku...

TERIMA KASIH..
...sebab dah selalu buat aku tersenyum...

TERIMA KASIH..
...sebab tunjukkan aku sebuah persahabatan...

TERIMA KASIH..
...sebab dah sedarkan aku dari 'mimpi' panjang...

TERIMA KASIH..
...sebab sentiasa bersama di waktu aku bersedih & gembira dengan izin Allah..

TERIMA KASIH SANGAT-SANGAT..


sebuah persahabatan itu takkan pudar mengikut masa jika keikhlasan disulam bersama-sama.. dah lama aku impikan nak dengar suara dia lagi.. aku tau, I like to put my hope up on something that will never come back.. but, this is the only thing that makes me smile everytime I need that smile to be on my face.. aku redha dgn pemergian dia. yes, aku akan terus berpegang pada..


"I've locked my heart for 'him'.." maybe nie yg terbaik sekarang. aku mmg tak nak sia-siakan masa aku ngan menangis sepanjang masa.. aku tetap nak teruskan hidup. biarlah dia pergi bersama masa..tapi dia akan tetap di hati. TERIMA KASIH, YA ALLAH.. sebab dah pinjamkan aku seorang sahabat yg sgt3 baik..


pemergian beliau bukan bermakna aku tak nak cari sahabat yg lain.. bukan bermakna aku tetap nak tunggu dia dan hidup berseorang.. bukan bermakna aku akan mencari sahabat sebaik dia.. aku cuma nak cari sahabat yg seikhlas diaa.. tu jer.. biarlah.. apa org nak kata, katalah.. kutuklah.. hinalah.. sehina mana pon sebab aku masih ingat pada arwah... hinalah puas2... kata-kata kau takkan buat hati aku getarlah..! Allah Maha Mengetahui apa yg aku rasa sekarang.. sorry.. I don't play just any games.. I need a real game!


kalo boley, aku tak nak dia bagi ucapan lagi.. (HANYA DGN IZIN ALLAH S.W.T).. sbab setiap ucapannya tetap terselit doa-doa yg slalu buat aku tersenyum.. cukuplah semasa hayat arwah, arwah dah banyak buat aku tersenyum.. sekarang gilirannya.. aku nak dia bahagia di sana. Sahabatku.. ketahuilah.. keihlasan mu begitu dalam.. dan tersulam di hati ini. Tiada ganti buat seorang sahabat seperti mu.. Kerana apa yg membezakan mereka dgn mu ialah keikhlasan.. dan apa yang membezakan aku dan kau.. hanya ALAM, bukan SAYANG :)


TERIMA KASIH AYAH..
...sebab dah banyak bagi Fyqah semangat..

TERIMA KASIH MAK..
...sebab bebelan mak yg dah menyedarkan Fyqah dari kesilapan...

TERIMA KASIH CIKGU..
...sebab tunjukkan jalan menuju-Nya..

TERIMA KASIH SAHABAT-SAHABAT KU..
...sebab dah jadi tulang belakang aku selama ni...

TERIMA KASIH KAKAK-KAKAK & ABANG-ABANG..
...yang dah banyak menghiburkan hari-hari Fyqah...

TERIMA KASIH NUBIES..
...sebab dah tunjukkan erti sebuah FAMILY yang besar dalam industri hiburan..

TERIMA KASIH YA ALLAH..
...sebab sentiasa bersama dan mendengar setiap keluhan hamba Mu..

TERIMA KASIH SEMUA..
...sebab dah banyak doakan Fyqah..



A MILLION THANKS TO THE READERS OF MY NOVEL :) tQ so much..!


fafa: let friendship walks on its own path.. ;) syg kamo, Kasyah Monyet!

0 comments: