Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Khamis, 30 Oktober 2008

Beghayo Ngan Nubhan~!

First sekali Fyqah nak ucap THANK YOU!!!! Sangat2 kat KAK ILAH!!! Ehehehe....fyqah amek sikit jer kan? ehehe....Thank you kak!!! SAYANG!!! MUAH MUAH MUAH!!! Gamba2 kat bawah nie jugak...untuk membuatkan seseorang itu jeles tahap bagai!! HAHAH!! Warn, jangan jeles!!! HAHAHA......EnJoY!!! Gamba nie....Kak Ilah segan sangat kot.....sampai tercabut selipar...ehehehe.....Tp, muka tetap maintain cool okay?? HAHAH....Abang An tue cam pakai gelang aku jer!!! HAHAHA!!! Betul ler....gelang Hari Jadi.....alahai~suka nyer!!! HAHAH!!! Kak Ilah...senyum jer, okay? Okay loh!! Eheheheh.....bia la selipar tue tecabut...Jangan benda lain lak yang tercabut...HORROR nanti!! Ehehehe...jangan mara ye kak?? SAYANG akak....sampai bila2!! Eheheh...
Wah.....yang pakai baju warna merah tue aku x kenal...eheheh...sowwy! Yang gadis tue...kak ilah ler!!!! HAHAHAH!!! Nak ikut cam Abang An ker kak?? Okay ler tue...hampir2 sama....ehehehe...jangan mara ek? Fyqah gurau2 ehehe.......
Amboi...baru aku pasan....Abang An pakai baju pink ker?? Okay ler tue...eheheh....aku x minat Pink...tp, x kan la suh Abang An x minat pink lak!! Suka Ati dia la....kan?? Ehehehe....dia pakai baju warna apa pon tetap cute GILER!!!!!!! Peace....nyanyi lagu 'Indera' ngan kak ilah ek? HAHAH!!! Nak jugak aku tengok...wah!!

HAHAH!!! First time aku baca blog Kak Ilah....aku terpandang ler satu nama nie....'Jimmie...' betul ker ejaan tue? Ehehehe....aku terjah jer...ingat orang Malaysia....rupanya~ orang BRUNEI, LeR!!!!! Pakai baju hijau lak tue...WARNA KESAYANGAN KU!!! HAHAHAH!!!!! Ngan Kak ilah pulak dah!...HAHAHAH, Sesuai sanagt...kan? Cam pinang dibelah2!! Wah...aku x tau ler...korang pandai bagi pandangan..korang bagi ler....aku x tau....ehehe...jangan mara! Untuk Abang Jimmie....ye ke? Ala~teka jer, ek? X tau ler....orang Brunei kan?? Tau makna 'bular' x?? Tue bahasa Brunei ler....Fyqah x faham sangat...walaupon orang Brunei...eheheh kadang2....susah okay?? Kalo x tau, x pe la....eheheh....

WAH!!!! 3 teruna....eh? Salah loh!! 2 teruna....seorang dah kawin!! Abang Faisal...Abang Toi n Abang An!!! Wah....abang Toi tido ek? Ke....memang sengaja buat muka cam tue?? Alahai~ bia ler.....Abang Faisal...wah!! Lina, dia ada gak, okay??? Suka ler tue...HAHAH!!! Time nie....diorang nyanyi lagu.....'seri'!! Wah!!! Aku nak dengar loh!!!! Tp...x pe la!! HAHAH!!!
Abang Toi nak makan sape tue?? Lapo sangat kot?? Sian Abang.....Abang Faisal cool jer.....tengok ape tue? Jangan tengok lama2 nanti hangus terbakar pinggan tue....wah!! Lebey2 suda!! HAHAH!!! Abang Toi nak buat citer 'Kassim Selamat' ker? Tp, Kassim Selamat cucuk mata dia...bukan mata orang lain...kan? Eheheh...LaYaN jEr!!!
AmBoi!!! Tiga2 cute nie!! Nak pilih yang mana?? Buy one get 2 Free...Abang An tidak di kira HAHAH!!! Wah...sekarang baru nampak ngan jelas..(xde la jelas sangat!) Gelang tue cam gelang aku....tp....gelang aku ada tali....gelang Abang An ade ker? Ehehehe....

Wah!!! TeRpErAnJaT LoH!! Aku ingat anak Abang An...muka dah hampir nak sama jer....tp, bukan okay?? Jangan gossip2 lain lak!!! Aku 'down' kang!! HAHAHA!!! Tue jam chan ker? HAHAHA!!! Semua jer sama nie naper??? Pening aku!!! Gelang dah nak sama...cuma aku ada tali...gelang Abang An x de....kali nie jam lak!!!! Chan!! Mana chan beli jam tue? Fyqah nak ler!!! HAHAHA!!!! Bia ler sama...orang dia tetap berbeza!!! HAHAH!!! Kan??
Okay Loh!!! Kalo nak tau lebey lanjut...terjah ler blog Kak Ilah...sebab gamba nie aku amek dari situ eheheh...THANKS KAK!!! MUAH MUAH MUAH!!! Wah!!Jangan mara okay? Halalkan gamba2 tue ek? ehehehe, Fyqah suka sangat......Fyqah nak buat nama baru ler....kalo Abang An ngan Kak Stacy..Sabun...Abang An ngan Kak Nadia....Nubna.....Abang An ngan Kak Ilah....Nublah or Nabhan.....wah!! Sesuai loh!!! Kan kak?? HAHAHA!!!! Akak jangan mara ek?? Betul ler tue kan?? Nama Kak Ilah..'Nabilah' kan? Okay ler tue....ehehehe....Okay loh!!!! LaYaN!!!
~OkaY LoH!!! n ThankS!!!

0 comments: