Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Khamis, 30 Oktober 2008

MeMoRy oF SaBuN!!

Helww....wah!!! Korang dapat teka x tangan sape? Ala~senang jer kan? Ehehehe....aku tau ler...aku memang lambat sikit nak update gamba nie sebab aku baru jer dapat!!! HAHAH!!! Tp, kepada tuan punya gamba...halalkan gamba2 nie ek? Sowwy fyqah x tau loh! So....gamba2 nie sebenarnya untuk kenangan jer.....Rindu ler ngan Sabun....bia together-gather semula eheheh....kan?? Jangan jeles!!! Amboi la.....kuat ler lagi genggaman tue....ehehehe.....bia ler aku jeles! HAHAH!!!! Memang aku jeles sikit jer.....(ehem2...aku jeles sikit okay? X tau lak Warn...HAHAH!!!!) Rindu bagai aku kat pasangan nie!!!
Aiyooh!!! ROMANTIC GILER, WEI!!! Nie time konsert superstar af6 kan?? Ye la tue....adus!!! Aku memang suka sangat ler....kalo boley nak ajer aku tengok ulang2....tp, citer yang ada diorang nie je la....kalo yang lain x nak!! HAHAHA!!! Giler ke hape aku nie...kan?? MUAHAHAH!!

Macam pasangan from heaven jer kan?? MUAHAHAH!!! I like!!! Korang x suka...lantak loh!! Aku suka!! NgEeE!!! Aku rasa kalo ada dialog....aku agak2 jer diorang dua nie tentu cakap cam nie.....ehem2!!
Nubhan: Stacy....mari...Aku bawa kau terbang di langit biru....hingga mencapai awan2 disitu...akan ku bawa kau terus ke syurga kita Stacy!
Stacy: Nubhan...betulkah kau akan mebawa ku terbang sampai ke situ? Macam lagu hampir ke situ pulak bunyi dia...tp, betulkah kau akan setia?
Nubhan: Bia la macam lagu apa sekali pon...Ya, aku akan bawa kau terbang sampai di situ....dan aku berjanji akan setia....
Stacy: Macam mana nak terbang sampai ke langit biru?? Kau boley terbang ke?
Nubhan: Terbang? X.....tp, kita naik kapal terbang jer la....sampai juga kan kat langit tue....?? Okay ler tue!!
Stacy: Huh!! Suka sangat ngada2!!
Wah!! Giler ke hape aku nie?? Bia ler kan?? Betul ler tue...tp, kapal terbang tue x boley sampai heaven ler....sampai awan dah cukup...kan?? MUAHAHAH!!!Stacy: Jangan la tarik2 tangan orang...nanti I jatuh pulak!!
Nubhan: Kalo jatuh abang kat bawah tue boley tolong....Jangan la takut. Kalo jatuh jugak...I gelak yer?
Memang betul aku dah GILER!! HAHAH!!! Macam2 jer aku cakap..kan?? Layan jer...aku suka!! HAHAH!!!
WAH!!! From sabufc ler....macam penggantin baru jer kan?? HAHAH!!! Selamat...Penggantin baru...Semoga...Kekal Bahagia....ye ke?? Lantak loh!! Aku x hafal lirik dia!! HAHAHA!!!! To kak ilah::.Okay x kak?? Sesuai x diorang nie?? Takut kak ilah jeles pulak dah...ehehe....fyqah guaru2 jer kak...eheheh jangan mara!! MUAH!!!
~LaTeR!!~

0 comments: