Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Sabtu, 11 Oktober 2008

Diorang Main Mercun Ke Bom Perang??

Pelik ke tajuk tue?? Lantak jer la, kan? Aku ngah confuse nie...diorang tue ngah main mercun ke bom, hahh?? Bunyi cam nak berperang jer!! Aduh~ngantok giler la! Tp, camne la nak tido? Dah macam tido kat tempat orang berperang jer?? Tp, beshh jugak kan? Ingat pulak aku time kat kampong...raya pertama kot...? Abang aku gan abang saudara aku ajak main mercun. Memang besh sangat, ngan bunyi dia yang boley buat aku kena 'heart attack' gituee...Sebab time mula2 aku tengok mercun punya la kecik. Tp, bila dah meletup...memang nak terkeluar hati, jantung, perut ngan usus2 yang ada kat dalam! Bergegar gendang telinga aku!! X sempat nak rakam....dah tangan asyik cover telinga jer! Camne nak rakam? Tp yang penting bunyi dia memang kuat giler lerr...!! Pernah jugak hampir2 terjadi xccident time nak menghidupkan api mercun tue...nasib baek la abang aku sempat lepaskan....kalo x, memang jari yang 5 tinggal 2 jer!! Yang 3 dah 'fly'!! Satu kat Iraq, satu kat Israel n satu lagi kat America!! Jauh2 gituee...! Bila meletup kat pasir bunyi dia faham2 jer la...tengok kat pasir tue~Masya Allah ada lubang besar dia cam bola tennis! X terbayang aku kalo abang masih pegang mercun tue kat tangan dia!! Tragis gituee.....!!! X tercapai dek akalku!! Bunyi dia pon x kurang mautnya...asap dia pon memang power!! X nampak jalan raya dah! Tp, sebelum aku terlupa...Thanks untuk kengkawan n gengz aku yang hantar emel Raya kat aku, sampai full emel box aku! Hahah...Thanks sangat!! Aku x dapat la nak ucap kat sorang2...korang kan ramai!! Blog nie jer la tempat aku membalas emel korang yang x sempat aku balas....eheheh...sowwyy!! Nanti korang masuk jer la kat blog nie, ek? Dah tau kan? Jangan gelak pulak bila tengok!! Aku x reti nak buat blog yang sempurna!! ~BYE~ Thanks!! :)

0 comments: