Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Jumaat, 17 Oktober 2008

My BuFdAy Is CoMiNg SoOn!! 28/10/2008

Helww.....x saba okay!! Bufday aku x lama lagi!! Muahahah!!!! Tp, aku rasa macam tiap2 tahun sama jer...x de perbezaan. Alahai~sedihnyerr.... :'( nothing new!! Tp, nak buat camne...Sabar jer la!! Atleast aku boley raikan ngan kawan2 aku...(maybe lerr). Warn n Lina...bufday aku ngan kak ucu sama bulan....HAHAH!! Best korang jangan jeles!! Sape kata x de orang bufday sama bulan cam aku...kan?? Muahahah!! For my fwen yang bufday sama cam aku.....Azimah (Zim)-26/10/2008, Nadhirah (Nad)-30/10/2008...tinggal sorang...Syafiq Aiman (Syafiq)-18/10/2008!! Cool kan?? Nombor dia semua genap....18, 26, 28 n 30!! Bufday aku tahun nie...aku x tau nak sambut ngan sape....UuUwAaA!!! Sedey, beb!! Kalo ngan family....diorang cam biasa jer....aku nak kelainan la!! Nak sambut ngan orang yang aku harapkan....cam....sape ek?? Emm...cam....Warn, Lina, Fiqah (my lovely adik), Epul, Azimah, Syahirah, Kak Ilah, Chan, Abang An n Kak Stacy (in ur dream, hahahah!!) Kak Ucu, Farah, JayJay, Anis, Akmal, Irah, Pinah, Izzat, Shidah, Jirah....Wah!!! Banyak giler...tp, memang nama2 yang aku sebut tue memang aku nak sangat!! Tp, nak buat camne?? Aku kat Brunei....mana boley jumpa diorang kan?? Ada la...kawan2 aku yang aku boley jumpa....tp, rasa cam x 'complete' jer....aduyai!! Sabar jer lerr.....aku tengok Abang An ngan Kak Stacy kat tv jer la...kalo ade....isk3...!! Wah, sedey lak aku nie...x penah aku rasa cam nie, first time nie!! Alahai.....seramnyer aku!! Nape la tiba2 jer rasa cam nie? Orang lain, bufday happy.....aku bufday, sedey!! HaHaH!! Tp, yang penting aku nak ucapkan....THANKSSS......sangat kat Kak Ucu sebab ajar buat blog nie....blog nie belum sempurna lagi....tp, thanks kak!! Besar Pahala akak, sebab ajar eheheheh...!! Ikhlas nie kak....x perli tau? Eheheh....kalo akak x ajar, sampai bila2 la x wujud blog nie hahh...Thanks, ek kak?? Thanks sangat2!! Warn, jangan lupa bawa gambar Abang An untuk diletakkan kat atas meja, semangat aku datang kalo tengok baby face Abang An tue...HAHAH!! (betul lerr....) Aku x tipu ler...kalo jumpa dia, kerja yang tinggi cam gunung Kinabalu tue...boley aku siapkan dalam masa seminit jer tau?? HAHAH!!! Lebey2 lak aku nie...kan? Eheh...aku ingat satu ayat dari Kak Ucu....NuBiEs TeGaR, OkAy?? Walaupon kau bukan NuBiEs...tp, aku tetap sokong Abang An...Tolak semua gossip tue ke tepi!! Kita Cool kan, Warn??

To All NuBiEs:
TeRuS SuPpOrT AbAnG NuBhAn, eK?? NuBiEs BeShH...N TeTaP TeGaR!! Go NuBiEs!!! CaYaNgGgG!!! EhEhE...KePaDa AnTi-NuBhAn, LaNtAk KoRaNg LeRr...NuBiEs X PeNaH MeNgAlAh TaU?? Muahahah




~ByE!!~

1 comments:

Solly Salihah berkata...

sama-sama dik..

ala,
akak share ilmu jer dik... ilmu makin di share makin bertambahn ok!!! selamat maju jaya exam ok..

buat yang terbaik sekali..