Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Khamis, 23 Oktober 2008

NuBiEs YaNg cOoL!!~KaK UcU!!


Helww...wah!! Comey kan gamba kat atas tue....eheheh!! Kak ucu jangan mara, ek? Fyqah 'cilok' satu gamba akak...ehehe...sowwyy!! Untuk Warn, tue la kak Ucu...besh okay?? Friendly n comey!! Aku dapat gamba nie kat blog kak Ucu ler...xde jual kat kedai gamba nie!! Kak Ucu is one of the Nubies....iaitu VIN (very important Nubies) ye ke?? Agak2 jer la...Tp, rasa2 memang betul la...kan?? Ala~ yang penting she is still the BeShHh!! Jangan mara! Ehehe...Camne aku boley kenal kak Ucu?? Sebenarnya sebelum aku tau blog2 NuBiEs yang lain...blog kak Ucu is the first blog aku terjah!! Dah tue mula la kenal NuBiEs yang lain...tp, diorang x kenal aku, HAHAH!! X pe la...asalkan aku kenal dah cukup...N bukan kak Ucu sorang jer yang aku anggap 'Beshh'....ade lagi sorang kakak jugak...tp, akak yang sorang nie...khas untuk cousin aku!! Muahahah...kalo kak Ilah baca jangan mara ye kak? Eheheh...tue pon kalo akak ingat lagi kat dia...ehem2....eheheh....chan nanti den letak gamba kak Ilah kek sini...!! Eheheh....okay kan?? Btw, something speacial about kak Ucu is....she is a very great n brave girl that I have ever met!! Kak Ucu memang tabah menghadapi segala jenis rintangan n dugaan! Dari story2 yang kak Ucu story kat blog dia memang aku dah dapat agak perjalanan hidup kak Ucu...wah!! Macam nujum lak pandai teka hidup orang ehehe....betul ler tue! A very huge thanks for kak Ucu sebab jasa dia...aku telah pon ber'blog' wah!! Thanks kak, x dapat nak balas jasa akak! Muah!! Wah...sejak bila lak aku pandai bagi 'flying kiss' nie? Ehehe...hanya untuk orang yang aku hormat n sanjung tinggi jer!! Yang lain tue....nak jugak ker?? Kalo bagi 'flying hand' okay x? HAHAH!! Jangan nak ngada2, okay?? ~LaTeR~




0 comments: