Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Sabtu, 1 November 2008

ThE GaLlErY :.: part 3!

Cak!!! HAHAHA!!! Penat loh!!! Nie part yang terakhir...gamba2 yang ada kat inbox semua aku letak kat sini! Penuh loh!! Tp, gamba2 nie aku x tau bila...n kat mana diorang dapat ehehehe....sowwy....layan loh!!!
UiTz!!! Abang An memang rapat ngan Abang Naim ek?? dah macam kembar lak aku tengok diorang nie...kan? HAHAHAH!!!! cousin aku minat ngan Naim....aku minat dua2!! HAHAHAH!! Tp, lebey kepada Nubhan loh!! HAHAHAH!!!! Thumbs up!!! HAHAH!!
YoHAa!!!! Orang Brunei loh!!!! HAHAHAH!!! Yang pakai baju merah tue....ehehehehe...nama dia x silap aku Jimmie kot? HAHAH!! Ala~ yang bergamba ngan kak ilah tue....loh!! HAHAH!! Tinggi la Abang An nie!! Di tambah lak ngan ensem + cute dia!! HAHAHAH!!! Jangan mara, brader!!!

Alamak!!~ Buy one get one free ker?? HAHAHAH!! Gurau2 jer....rasa2nya Abnag An pilih yang mana ek? Aku sendiri pon x tau!! HAHAHA...!!! Amek jer la dua2!! Senang...kan?? HAHAHA!!! Thumbs up tue x hilang2, okay?? HAHAH!!!


WaH!! Pandai ikut susunan...tinggi dah tue rendah, rendah tinggi balik! HAHAHAH!!! Lawak la diorang nie!!! HAHAHAH!!! Aku suka, wei!!!

OpPsS!!! Time bila lak nie?? anis amek kat mana nie, Nis?? Time orang makan rambutan pon dia amek jugak ek?? Boley la!! HAHAHAH!!! Tue makan isi ker...atau telan ngan kulit2 dia terus? HAHAH!!!! Rambutan hijau?? Dah masak ke tue?? Aku x pernah nampak loh!! Selalu nampak yang warna merah jer!! Eheheheh......

Satu2 ler bang!!! X kan la nak makan guna dua garpu kot?? Dapat masuk ker?? Abang Naim lak.....makan sambil minum ek?? Pandai lak..HAHAHAH!! Aku x tau la diorang nie!! Aku pon x tau bila kejadian nie!! HAHAHAHH!!!!! THANKS, ANIS!!!! MUAH MUAH MUAH!!!! N kepada tuan punya gamba THANKS!! Halalkan gamba tue ek?? Fyqah x tau sape2 punya gamba...sowwy!!! Peace!!!!
~OkAy LoH!!!~

0 comments: