Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Sabtu, 1 November 2008

ThE GaLlErY:.:Part 2:.:

NgEEE~!!! Nie kalo x silap time open house kan?? Betul ler tue...aku bukan tau sangat pon ehehehe...tp, yang besh sangat...semua gamba2 kat bawah nie...Anis...yang bagi. X tau la dia dapat kat mana.....Malas la nak tanya...camne nak tanya? Dia kat K.L aku kat Brunei!! Apadaa~!!! But, THANKS, NIS!!!! I MISS YOU SO MUCH!!! Eheheheh...rindu pulak aku kat diorang2 tue...eheheh......LaYaN LoH!!! Mak Aii!!!!~ Kalo aku x cukup 3 jer....mesti 10...bukan nak makan, nak simpan!! HAHAHAH!!! Sayang loh, ada wajah kesayangan hamba kat atas kek tue!!! Ehehehe...biskut ari tue pon x habis lagi...HAHAH!!!! Sayang loh, nak makan...baru nama dah sayang nak makan...nie wajah lak!!! Lagi la aku x gigit!! HAHAH!!!! Parah betul aku nie!
Nie tuan rumah dia!!!! Tadi dapat kek jer...orang dia yang betul x de...sekarang dah jumpa!!! Wah!!! CUTE NYER!!!!! Nak suh aku masuk ker?? HAHAH...or suh duduk luar jer...ye la...aku bukan NuBiEs...biasa2 jer...tp, peminat no.1, OKAY?? HAHAHAH!!!!

Termenungkan sape tue?? Kak Stacy ker or aku?? HAHAHAH!!! ( aku nie sakit ke hape?? Lain macam jer!! Nubies yang lain jangan mara ek? Gurau2 jer...ehehehe....) X panas ker?? Duduk la kat tempat teduh sikit...panas tue....eheheheh.....I like..eheheh....

Amboi~posing ngan kerusi ye?? Sian....naper x ajak?? HAHAH!!!! Lawak la Abang An nie....xde benda nak di bawa posing....kerusi pon jadi la!! HAHAH!!! Yang kat belakang tue x join ker? Ehehehe....

Alalalala......meh sini....Nubhan suapkan!! HAHAHAH!!!! Wei, aku nie sakit ke hape?? Jeles nyer!! HAHAHAH!!! OoO...suap2 ek?? Nasib baek ler Abang An open house 26 Oct ari tue...kalo 28 Oct, terus aku fly kat sana!! HAHAHAH!!! Tp, dia dah bagi ucapan tue...kira cukup loh!! Jangan la tamak!!! HAHAHA!!! X yah suap2.....ehehehe......aku tengok asyik nak gelak jer!! HAHAHAH!!! Roamntik loh!! Eh, lupo lak....HAHAH....sejak bila aku pandai bahaso Nogori nie?? HAHAH!! Layan jer....Korang kenal x sape gadis manis tue?? (NuBiEs tentu loh kenal...kan? eheheh) Tue kak Fit loh!!! Nubies gak...HAHAH....manja2 loh sikit kan?? HAHAHA....sayang loh kak Zaiton x terjah ari tue...HAHAH!!! Kan dah jeles....(kak Zaiton tue, kakak saudara kepada Nubby...wah!)

Uitz....ape nie?? HAHAHA!!!!! Artis undangan loh!!! Abang Toi ngan Abnag Faisal....ari tue aku dah citer kan?? Tp, gamba tue from kak ilah...yang nie aku x tau dari mana la Anis amek nie?? Aku layan jer ehehehe......Amboi~kipas sapo tue?? Amoi mano pulak yang sesat nie? HAHAHAH!!!! Ngado2!! (besh gak bahasa nie ek? HAHAH!!)

FuYoO!!!! ENSEMNYER!!!!!! Kejap sawan aku nie!!! Giler ah!! Pandai Anis pilih gamba.....SAYANG ANIS!! MUAH!!! HAHAHAH!!!! Cair aku tengok dia!! HAHAHA....adus!!! Dah jangan renung lama2....bia aku jer yang renung HAHAHAH!!! Gurau jer loh! Nak renung, renung jer la...HAHAH!!!

HAHAH!!! Aku lebey suka yang nie!!! Dia duduk cam aku loh!!!! AKU SUKA!!!! HAHAHAH!!!! Aku kadang2 duduk camtue....cool kan?? HAHAH!!! Cousin2 ku sekalian, jangan mara okay?? Aku suka loh!! Kalo korang majuk, siap korang!!! Jangan ngada2 nak majuk2!! Penat dah aku nak pujuk!! HAHAHAH!!!

Errmmm...nie cam gengster jer?? Wah!! Boley join the club loh!! HAHAHAH!!! Kengkawan aku semua gengster....aku follow jer!! HAHAH!!! Tp, jangan la babitkan Abang An nie....sian dia!! Muka dia comel sangat loh! X ley jadi gengster...nanti yang pompuan semua terpikat!! MUAHAHAHA!!!!

YuHuu!!! Sape kenal gadis tue?? Aku x kenal loh!! HAHAHAH!! Sowwy...amboi!!~ Bukan main lentok lagi ye?? Nak jeles kan aku ker tue?? Eheheheh.....x pe la...nak baring terus pon xpe.....aku tengok jer dah puas!! HAHAH!!! (dalam hati sape yang tahu?? HAHAHA) THANKS, ANIS!!! Banyak la korang hanta...aku sayang sangat kat korang!! HAHAHAH!!! Nanti kita jumpa ek?? COOL!!! HAHAHAHA...!!! OKAY LOH!!
~TuNgGu JeR!!~

0 comments: