Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Ahad, 9 November 2008

MiStErI 'ThE CrYiNg BoY'

Helww....UiTz!!! Aku dapat gamba nie from Nubby...(dia cool dah ngan aku, Warn, aku x tau....) Dia hantar n suh aku cari misteri tentang lukisan nie....mula2 aku x reti....aku tengok cam gamba biasa jer! Tp, then aku ingat tentang satu citer nie...."The Haunted Painting of The Crying Boy" kalo x silap aku....Aku pon pening pasal gamba nie sebenarnya....betul ke x?? Kejadian nie berlaku kat England...(jauh nyer! Ingat kat Brunei ehehee....) Aku baca details gamba nie pon seram!! So..korang layan la sendiri... Sekitar era 1985-an heboh diperkatakan mengenai penemuan sebuah lukisan yang dikenali sebagai 'The Crying Boy' disetiap kes kebakaran di England. The Crying Boy dikatakan mempunyai sumpahan keatas pemilik lukisan dan menyebabkan rumah mereka terbakar. Selepas tahun berikutnya, sebanyak 40-50 kes kebakaran telah direkodkan dimana kesemua rumah tersebut musnah teruk kecuali lukisan tersebut.

:.:Asal-Usul Lukisan:.:

*Dilukis oleh seorang pelukis dari Sepanyol.
*Subjek adalah budak yatim piatu.

*Sutdio pelukis tersebut terbakar dan budak lelaki tersebut mati dalam kemalangan jalan raya.
Ahli bomba yang menemui lukisan tersebut telah menceritakan penemuan dan pengalamannya kepada suratkhabar SUN (suratkhabar kat England...) Kemudian, bermulalah pelbagai kisah misteri mengenai lukisan tersebut.

Beberapa ahli psikik pernah mendakwa bahawa semangat hantu budak lelaki itu terperangkap didalam lukisan tersebut...

Seram beb!!! Aku dapat informantion nie dari Nubby...aku suka baca benda2 nie! HAHAHA!! Dah tue...malam takut...MUAHAHAH!!! Cantik kan lukisan tue?? Tp, kalo dah berhantu hilang terus cantik!! Sebenarnya...aku sendiri pon x pasti sangat betul ke x....Mungkin kebetulan ke....tp, x kan semua rumah yang ada gamba tue terbakar...dah tue gamba tue x hangus lak?! Aduyai!!! Pening eden!! Nub...information apa yang kau bagi nie?? Pening aku!!! Tp, besh gak kan?? So, sama ada korang percaya atau x...ikut suka hati korang la!! Korang pandai nilaikan?? Kan?? Nilai la sendiri gamba nie!! Aku dah penat nak nilai!! HAHAHAH!!! Layan jer....bukan aku tau pon!

~OKAY LOH!!!~

0 comments: