Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Isnin, 10 November 2008

NaK JaWaB TaGgEd!!

Helww....aku nak cuba jawab lagi la tagged nie...From blog Kak Ucu!! Thanks kak! Sebab bagi peluang nak jawab..eheheheh!!

1] Bekas kekasih saya adalah : Manusia...HAHAHAH!!! Betul la tue kan?? Kena cakap jugak ke?? Malu la....

[2] Saya sedang mendengar : Lagu "Indera"~Nubhan & Stacy....HuHuHu...senang sikit nak tido!

[3]Mungkin saya patut : Tido!! Tp, mata x nak tido...nak buat camne?? Ehehehe....

[4] Saya suka : JAWAB TAGGED, LOH!! HAHAH!!! Macam2 aku suka...online...on pc...check emel! Ehehehe....check emel tue wajib, okay??

[5]Sahabat-sahabat baik saya :
*Warn
*Nubby
*Mirul
*Lina
*Nadia
*Fiqah
*Chan
*Nadd

[6]Saya tak paham : 1)Kenapa frust kalo putus cinta?? Kalo takut frust jangan la putus!! Jangan la buat benda2 yang entah hape2!! 2)Kenapa semua lagu cinta sedey?? X semua la...sesetengah jer! 3)Kenapa orang tahu malu lepas buat perkara tue?? Sebelum dia buat nape x malu??

[7] Saya kehilangan : Sesuatu yang berharga! Sesuatu yang tersangat2 bernilai!!! KUCING KU!!! JOHNNY!!! HAHAHAHA!!! Suspen jer kan?? Aku sayang kucing aku loh!!!

[8] Ramai yang berkata : Aku tomboy or kasar tp, penyayang....ye ke?? Aku penyayang ke?? Layan jer la....

[9] Makna nama saya : Yang permurah, yang baik hati.....

[10] Cinta itu adalah: Sesuatu yang sukar untuk di huraikan...untuk aku la!!

[11] Di suatu tempat, seseorang sedang : Memerhatikan....hairan kot?? Sebab, aku biasa datang ngan kawan2...tp, hari nie aku datang sorang!! Tuan punya kedai tue la!!! Biasa aku ngan gengs...jalan2 je...tp, ari nie aku sorang2 jer!! Malas nak bawa kawan...ehehehe.....

[12] Saya akan cuba : Jadi yang lebih baik dari sebelum nie....n jadi seorang anak yang dapat membanggakan orang tua!!! ~AMIN~!!!

[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud : FOREVER!!!

[14] Telefon bimbit saya : B.Mobile, Nokia 6680 & 3G....

[15] Bila saya terjaga dari tidur : Pandang sekeliling n ucap "ALHAMDULILLAH!!" sebab x jadi hape2!!

[16] Saya paling meluat apabila : Tengok perempuan yang x tau malu!!!

[17] Pesta/Parti adalah : Entah! Ayat or perkataan...HAHAHAH!!! Lurus sangat!!!

[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : Anak harimau belang!!! Aku jumpa kat Zoo....HUHUHU....rasa cam nak jer bawa balik Brunei seekor!! (dah besar aku pulak yang hilang nyawa!!! Dah di telan nyer!!!)

[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : Rasa2nya...time remaja kot?? Cam 16 until above!

[20]Hari ini : Hari Isnin...cerah n angin sempoi jer!!

[21]Malam ini saya akan : On pc la!!! Kan dah on nie??

[22]Esok pula saya akan: X tau...jumpa kawan2 jer!!

[23] Saya betul2 inginkan : JUMPA NUBHAN AF LOH!!!! Nak berapa kali aku cakap?? Memang tue jer yang aku nak!!!! Yang lain x nak!!!!! HAHAHAH!!! Boley ke??

[24] Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : Buruknyer!! HAHAHAH!!! X de la....tengok, ade jerawat sikit! Kecik2 jer!! Bukan banyak pon....

[25] Pusat membeli-belah atau arked permainan : THE MALL!!!

[26] Makanan Barat atau Jepun : Barat, sebab makanan Jepun x sedap sangat...ehehehe....kadang2 jer kalo aku nak sangat makan....

[27] Bilik yang terang atau gelap : TERANG!!! Wajib tue!!! Kalo gelap aku takut...ehehehehe....seram beb!!

[28] Makanan segera adalah : KFC kot?? McD ke....entah la!!

[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"Bye!"

[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini??
Nak!!! Nak panjang lagi!! Ehehehe....

[31] Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni?
X dapat la!!! Biasa la pompuan ehehehe....

[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?
Tadi pagi loh!!!

[33] Sudahkah anda korek hidung pada hari ni?
GILER SOALAN NIE!!!! Aduyai!!! Malas la nak jawab yang nie!!!


HAHAHAH!!! Besh kan tagged nie?? Nak tagged sape?? Nak tagged kak Ilah jer la!!! Sebab, kak Ilah sorang jer yang aku kenal n sayang BANGSAT, OKAY??? HAHAHAH!!! Giler la...dah 3 kali aku bagi tagged kat kak ilah...eheheh...pening la nak jawab semua kan?? HAHAH!!! X pe la kak....fyqah x paksa pon! Kalo free boley la jawab...ehehehe....peace!!

~LaTeR!!!~

0 comments: