Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Khamis, 13 November 2008

KaK iLaH Ku SaYaNg!!

MUAHAHAH!!! Jangan jeles!! KAK ILAH!!! FYQAH RINDU AKAK!!! (ehem2...chan pon rindu gak...ehehehe...) Korang jangan jeles lak!! SHE IS MY BESTEST SIS IN THE WORLD!!! Wah!! (Walaupon dah ada banyak kakak...tp, sorang pon x boley kalahkan kak ilah tau?? HAHAH!!!) Hish!! Nape la aku boley tertido tdi?? Ikutkan hati aku nak on..tp, tertido la pulak!! (saba jer la...) Esok ade extra class!!! Penat loh!!! Dah tue..pegi bandar!! so, malam baru aku dapat on! Alahai~kak ilah nak chat ngan chan ke?? Esok rasanyer malam kot? Insya Allah!! Aduyai~x pe la...atleast ade jugak orang nak temankan abang aku yang sorang nie...(bukan abang betul pon..abang angkat jer!!) Aku x kesah sangat berapa lama pon diorang nak chat...ehehehe...ada juga orang temankan aku tengok tv....HAHAHA!!!! Chan baca jangan mara lak!! JANGAN MARAH, BRADER!!! HAHAHA!!! Kak ilah....kitorang (fyqah ngan chan) selalu rindu kat akak!! MUAH!! dari sape2 pon x kesah la kan?? Eheheheh...peace!!! SAYANG AKAK!!! (korang yang lain jangan jeles!! N jangan ngade2 nak amek kak ilah dari aku!!! Aku grab kang!! HAHAHAH!!!)

~OKAY LOH!!~

0 comments: