Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Sabtu, 15 November 2008

TwO BeStEsT n cOoLeSt gUrLz!!!

Helww....tp, first of all....THANK U KAK EFIES & KAK ILAH!!! MUAH MUAH MUAH!!! Kak efies...thanks sebab nak temankan fyqah pegi hospital tadi....tp, jangan cakap kat mak or chan ek?? Please!!! Kak ilah!!! Semalam dah puas chat ngan chan x?? Ehehehe.....wah! FIRST TIME DAPAT AWARD!!! Tp, nanti la aku post...aku hanya boley menggunakan tangan kanan...kiri x ley gerak! HAHAHA!!! So, lambat la sikit....ehehehe....lupa pulak...dah tuka tajuk....sorry!! Untuk kak ilah..thank u sangat2!! Sebab bagi award....fyqah x tau nak bagi sape lepas tue....sebab fyqah x banyak yang kenal...kenal kak ilah ngan kak ucu jer...yang lain x...ehehehe.... Sape kata fyqah jatuh cinta?? Ehehehe....mana ada...kawan2 jer la....ehehehe....ehem2....simpan secret ye kak?? HAHAH!!! Kawan2 je...x lebey...(ye ke? Dalam hati...bia ler rahsia...HAHAH!!!!) Ehem2...semalam chat ngan chan...ade umpat fyqah ek? Ehehehe...jangan bohong tau...x kesah la...ehehehe... Kak ilah, sorry ek semalam fyqah x on...(camne nak on? Chan pakai emel....) lagipon fyqah malas la...nak ganggu orang tengah ehem2! HAHAHA!!! Jangan mara kak! Fyqah gurau2 jer....I LOVE U TOO, KAK ILAH!!! MUAH!! HAHAHAH!!!! Nie yang x tahan nie....from blog kak ilah...ayat2 yang 'MuAhAhAh' (ayat hape tue?? Lantak jer la...) --:.: "Rambut nubhan masa kat kenduri juasseh, sebijik rupa sin chan!" uitz....ye ke?? & "Kang aku kerat2 sampai 17 keping kang!! kacaulah kalo berani!" FuYoo!!! Garang nyer!! HAHAHA!!! Gurau2 jer....ehehe.....Kak ilah dah bagi warning kat korang semua....(yang terlibat ngan chan la! Yang x tau sape chan atau pon x kenal...jangan ngada2!! Aku grab kang!!) Kalo berani kaco (sejak bila lak aku guna bahasa Jawa nie?) kaco la!!!! Kalo nak merasa badan tue dikerat2...jadi 17 keping...sila la...parang dah diasah! HAHAHAH!!! Giler.....aku pulak yang seram!! HAHAHAH!!!! Eyh? Blog nie tempat luahan aku ke?? HAHAHAH!!! x penah lak terfikir...pandai kak ilah!! Thanks kak!! Malam nie pon x dapat chat ngan kak ilah...sebab dia tido awal....x pe...tinggalkan komen jer la....ehehehe....kak ilah besh sangat!!! Dalam banyak nubies....aku lebey kenal rapat ngan kak ilah! Yang lain masih belum rapat...kenal pon x....MUAHAHAH!!! Kak efies ngan Kak ilah are the most BESTEST gurlz!!! Kak efies suka bawa jalan2....entah kemana2...kadang2 takut gak dia bawa jalan kat tanah perkuburan ke...or kat bilik mayat ke....GILER!!! X nak!! Kak ilah.....aku start kenal blog kak ilah time aku termasuk kat blog dia....tengok...wah!! Peminat nubhan jugak loh!!! So, aku tinggalkan komen....mula2 aku cam biasa jer...sebab x kenal sangat....then, aku kenalkan blog kak ilah kat chan! Diorang dua start kenal from blog kak ilah gak! X de tempat lain....HAHAH!!! First time tue....x penah chan nak chat ngan orang luar negeri....Biasa kat Brunei jer...tp, pompuan x penah....sebab chan nie.....PEMILIH LOH!!!! HAHAHAH!!! Chan jangan mara ek?? Jangan sembunyi...fyqah grab2 kang!! HAHAHAH!! Untuk kak ilah....sebenarnya...kak ilah ialah perempuan pertama yang chan selalu chat....HAHAHAH!!! Sebab biasa kalo aku kenalkan blog2 perempuan yang lain...dia buat cam x tau jer....tp, start kenal blog kak ilah...AMBOI!!!! EMEL AKU PON DIA AMEK!!!! Ngada2 betul! Tp, x pe la....bia la...amek jer emel tue...tp, fyqah pon nak pakai gak! Jangan la amek terus!! Chan dah mula berubah sejak chat ngan kak ilah! HAHAHA!!! Aku pon terkejut gak...asyik on pc jer....nape budak nie?? HAHAHA!! Ghopenya....alahai~dah pandai terjah blog kak ilah! Aku nak pakai pc pon macam2 halangan....tp, aku x kesah...LAYAN JER!!! Tp, perubahan pada chan memang nampak loh! THANKS KAK ILAH!!! MUAH MUAH MUAH!!!! SAYANG AKAK!!! (flying kiss tue...akak nak dari sape? Ehem2...HAHAHA!!!) Kak ilah memang...CAYALAH!! HAHAHA!!! Tiba2 teringat lak ayat tue...HAHAH!!! Okay loh!! Nanti aku post lagi....

~OKAY LOH!!!~

0 comments: