Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Rabu, 26 November 2008

--:.: Post Ku:.:--

Helww....post nie....aku saje jer nak buat....boring la...x tau nak buat hape lagi dah...so, Amek Jer!!! Layan! HuHuH...kalo korang tido kat umah kampung...selalunya...nenek aku suh tengok atas terlebey dahulu...kalo rasa2nya x selesa...lebey baik tuka tempat tido....ngee~ Sebab kata nenek...'dia' pon boley join sekali tido ngan kita...so, kalo korang tengok atas n nampak sama cam kat dalam gamba nie...Buat hape tunggu lagi?? Lari la!!
Nie...biasanya...orang yang pulang lewat malam, benda nie selalu tumpang...so, kalo korang baek hati sangat...tumpangkan jer la...tp, korang lari!! HAHAH!! Kalo aku memang cam tue...

Erk!! Yang nie...aku x tau sangat...but, diorang bergamba then dia pon join sekali...ye la...dah mati camne nak bergambakan?? So, join bergamba hape salahnye? Kan?? Aku pulak yang seram! HAHAH!!

Nie...bayangan lelaki...susah nak percaya but, aku x tau la...korang nilai la sendiri...kadang2 it's only a hoax....ye ke?? Aku teka okay?

Uitz! Korang nampak x...benda kat langit tue?? Betul ke?? Entah la...cam bentuk orang jer...kan? Aku pon x tau sebenarnya...main amek jer...ngee~!

Nie...time umah terbakar kot?? Korang perhatikan satu sudut yang telah dibulatkan itu....kalo orang...mau hangus turun bawah! So, hape tue??

Hmph!! Nie hape lak?? Korang tengok jer hape kat belakang tue...bukan belakang korang...belakang lelaki tue....betul ke?? Asyik enter-frame jer hantu zaman sekarang nie kan??

Kalo korang berani renung lama2...cuba la...mana la tau dia tengok korang balik!! LARIKK!!!! Takut cam citer 'Shutter' yang Thai tue lak!!! HuHuH!

Nie...di amek ngan mengunakan mobile...nampak x?? Bukan yang perempuan tue!! Yang kat tepi pompuan tue la!!! AAAAA~!!! Penat aku jerit! Benda tue berkenan kot? Kan?

Dulu aku selalu dengar citer hantu tanpa wajah nie...but x tau macam mana rupa dia....memang la dah nama pon tanpa wajah! Kan?? Korang penah jumpa ker? Kalo penah story la sikit kat aku....nak dengar gak! Ngee~!

uitz! Hape lak nie?? bayangan hitam! Malas aku nak citer lama2!

AAAAA!!!!! Gamba nie...mau 4,5 kali aku buka....x tau hape kena ngan gamba nie...tp, sekali tue...aku perhatikan.....KERUSI BELAKANG BUDAK NIE!!!!! KEPALA.....POCONG!!!! HERGH!!!!! LARIKKK!! Sape nak join?? Jom!!! Jom...Jom...Jom....Jom Heboh, Heboh!

Gamba nie aku dapat from Nubby! Dia kata, dia x tau hape benda tue...Kau ingat aku ke Nub??? Aku pon x tau....Pontianak kot?? Kan??

Yang nie aku x pasti....kat unggun api....tp, yang warna hitam dalam bulatan tue hape lak?? Cam orang jer kan?? Hitam sangat!! Bayangan hape lak tue??

Nie yang aku terkejut nie!! Mula2 aku x nampak sangat..tp, bila aku perhati betul2.....alamak!!! Orang ke tue?? Superman ker?? Hitam nyer!! Baru balik dari matahari kot? Tue yang hitam semacam tue...kan??

Arwah gentayangan....Nub kata cam tue...aku x reti sangat! Agaknya...arwah orang yang xccident tue kot?? Kan?? Ye la...nampak x xccident tue?? Hancur teruk loh!!!

Nie betul ke x...aku x tau! elok jer diorang tengok hantu tue...x takut ker?? Aku x tau la betul ke x....

ADUS!!!!! NGILU BEB!!! Nub said....nie kalo nak cabut kuar cincin sila guna cecair...kalo sempit la! Tengok!!! HERGH!!!! Dah la...aku pulak yang ngilu! Ngilu Bangsat loh!!

Okay! Nie...aku tau citer dia...lelaki yang drive tue...nak ke kubur mak dia...so...aku rasa yang kat belakang tue dah tentu mak dia kan?? Mirul citer kat aku cam tue....x tau betul ke x...layan jer!

Gamba nie....diamek kat kawasan kebakaran...time nie....kebakaran besar berlaku....tp, bila diorang amek gamba...diorang nampak budak pompuan nie...x tau loh!! Hape bendanyer tue.....

Tue jer gamba yang aku ade....aku x tau sangat..but, aku suka post fasal benda2 nie....besh!! Ngee~!!! Seram pon ade gak! Tp, yang penting bila tengah malam....sesiapa yang baca tentang post nie....sila tanya diri sendiri...sape kat belakang anda tue??!!
~OKAY LOH!!!~

0 comments: