Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Khamis, 27 November 2008

--:.:Post 4 Warn:.:--

Helww....post nie dibuat khas for Warn! Before I gone crazy becoz she kept forcing me!! so, here it this! HAHAH!! Sejak bila lak aku speaking nie!! ala~belaja sikit2 x pe la...kan?? Ngee~ Enjoy!! N please don't laugh if I make a mistake when speaking in English! HAHAH!! Takut broken lak! HAHA!! Warn...pose nie okay x?? Okay ajer la kan? HAHAH!! Jangan banyak songgeh lak!! Grab kang!! HAHAH!!

Warn...I know what Nubhan says to you in this pic...he says..."Jom makan Warn...Nubh belanja...tp Warn bayar sendiri yer??" HAHAH!! Okay la tue Warn....kira belanja jugak kan?? HAHAH!!

HuHuH...time orang fitting baju pon nak gamba jugak ker?? Nie kalo x silap time konsert Jom Heboh tue kan? Bantai jer la! HAHAH!!

Warn...kau terrer kan main benda tue?? Aku x! HAHAH!! Sakit pinggang okay?! Sian Abang Nubhan...tolong la kalo keisan kat dia!! HAHAH!! Aku x dapat....sebab kalo aku ikut conferm x dapat straight balik tulang belakang HAHAH!!!

YUHHUUU!!! Nie time dia dah potong rambut!! Okay x?? Ngee~!! Aku pon nak potong rambut loh!! Tp, bukan cam Abang Nubhan !! Giler ke hape??! Pendek tue!! Potong sikit jer la!

And...nie time dia nyanyi lagu 'Gadis Melayu' kan?? Ngee~! Sape gadis melayu tue? Aku ler! HAHAH!! Jangan jeles!!

Under the moon light!! Hmph!! Tp, tue lagu...kalo aku tuka jer lirik dia....jadi, Under the spotlight!! Okay x?? 'Light' jugak kan? Ngee~!

Warn!! Dia tengok aku okay? Not u...sebab kau x tengok persembahan dia time tue! Aku jer yang tengok! HAHAH!!
Nie time kat back stage! N sorang jer yang aku kenal diantara...2 orang Nubies yang ade kat situ...iaitu....kak Fit! Ngee~! Tp, dia jer yang x kenal aku HAHAH!!
ALAMAK~!! Renungan dia tue yang buat aku cair okay?!! jangan marah!! Sebab memang betul pon!! Warn! Dah jangan renung lama2! Kang hangus lak gamba nie! HAHAHA!! Aku jer boley renung...ngee~!
Alahai~! nie muka penat ke muka x sudi tengok kau, Warn? HAHAHA!! YA ALLAH!! Naya aku kalo jumpa ngan budak tue...JANGAN MARAH WARN!!! Gurau2 jer!!
Nak buat hape2...yang penting kena pose dulu!! HAHAH!! Kan?? Peace loh!!! (ehem2...nie untuk aku loh!! HAHAH!!)
Uitz!! Warn! Yang nie untuk aku jer ek?? Kau x yah la!!! Sebab...kau bukan Nubies...(macam la aku nie Nubies! HAHAH! Hei...kalo aku reti jadi Nubies...memang aku nak!! But, tue la...problem sikit...ngee~!) ehehe....btw...he only looking at me...HAHAH!! I'm the one who post this....so, of coz la dia tengok aku!! HAHAH! Kalo kau baca....nanti dia tengok kat kau la pulak! Kan?? eheheh....
Okay tue jer!! Btw...THANK YOU, NUBBY!!! dia yang tolong aku cari gamba2 tue...THANK YOU SANGAT2!! Ngee~! from mirul lain lak! Not about Nubhan af...but, about something else...nanti la aku post lagi...nak rehat jap loh! Penat!
~OKAY LOH!!~

0 comments: