Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Khamis, 27 November 2008

--:.:Semua Tentang Kitorang:.:--

Helww...post nie untuk kenangan aku ngan kawan2 aku kat Sekolah Ugama Paduka...I know that I will miss them! Eventhough they don't miss me...I don't care...Here is some pic of them in extra class that day! The weather is so cloudy that day....just like my feeling! I almost burst into tears....after 7 years and this is the last year we see each other...Only 1 day left...and then...Goodbye all my beloving friends n teacher! I'm so gonna miss some of my friends like...Shambunny, Alisha, Auji, Farah, Hilyati...(sorry if I spell it wrongly) and many more...and my teacher...Cikgu Saarah...man! She is the greatest teacher who have ever teach me...after 7 years...
Nie...(susah sangat la nak cakap in English...Melayu jer la ek? Penat aku nak speaking...ngee~!) gamba nie...time aku nak balik extra class...aku ngan Fiqah (my lovely adik!) Dia ngah makan sebenarnya...aku gamba jer! HAHAH! Sorry , Fiqah! Aku ngan muka yang penat...(penat ker? cam sakit jer? HAHA!) tunggu ayah! Ayah lewat amek...so, saba jer la!

HuHuH...time nie aku belum lepas lagi tudung tue...konon nak tunjuk alim la! HAHAH! X nampak alim pon? HAHAH! X pe la...memang aku saje x nak buka...ngee~!Time tue aku kat bilik...Tengok tv tue yang x penah dibersihkan!! Nampak okay habuk dia! HAHAH!
~Time Makan ngan Ayah~
HuHuH...nie time aku makan kat restoran ngan ayah...tengok gamba kat atas...punya la banyak air aku...satu Milo Shake...n satu lagi mineral! Wajib tue!! Makanan yang korang nampak is...makanan ayah aku...mind not yet...kena tunggu...

Then...my food arrived...HuHuH...kalo x silap aku nama dia...'Chicken Macaroni salad' Ala~lebey2 kat mayonis jer! Tp, sedap okay? Ngee~! Nie sebelum aku serang....elok jer ghopenya kan?

and, nie lepas aku serang! Terus jadi x senonoh! X habis sebenarnya...aku x makan banyak sangat...kenyang! Ngee~! Lagipon...mayonis dia..ALAMAK!! satu tin tue ker diorang campur?

Eyh! Nie bukan gamba hantu okay?! Time dalam perjalanan balik umah...aku sempat jugak amek gamba sekolah lama aku...tp, x sempurna sangat...sebab...ayah driver laju sangat la!! Tp, korang dapat tengok ejaan dia kan?? St. James School! Miss u, St.James!!
~24 nov...~
Nie aku lagi!! Fashion terbaru okay? Time nie...aku nak balik dah....tp, tunggu ayah! Ngee~!

Nie aku kat dalam class...panas2 pon pakai jeket okay?? Yang kat belakang tue...Alisha...Ehehe...tergamba la pulak! Ngee~!

Nie Aizzah ngan Athirah...yang pakai tudung hitam tue Athirah...rajin kan HAHAH! Memang la...

Alamak! Gamba nie diamek oleh Fiqah! Mata aku enter frame! HAHAH! Tue...asilah! Nasib baek dia nak bergamba....so, Fiqah terus jer gamba...x kata kat aku hape2 pon! Sampai mata aku join sekali!

Shmabunny...or nama dia yang ori...Shamira....dia nie ganas okay??!! But, bunny dia x kan hilang punya lah! HAHAH! SORRY SHAM!!! Serem aku! Time nie...dia ngah buat latihan..aku amek gamba dia...ngee~!

Sham x akan ade 'Bunny' kalo tiada...Alisha! HAHAH!! Betul okay? diorang nie dah macam adik beradik okay? Cam aku ngan Fiqah! Sama2 cool, sama2 gila! HAHAH! Dah la tue...asyik betulkan lengan baju jer..bila la latihan nak siapkan? Ngee~!

Nie..Asilah ngan Afiqah Latip! HuHuH...punya la banyak Fiqah kat dalam class tue...so, kalo diorang sebut Fiqah jer...tiga2 pusing! HAHA! Ye la...Fiqah yang mana? Fiqah Kambar? (My lovely adik) Fiqah Hashim? (aku loh!) or...Fiqah Latip? (Dia la tue....) Kena sebut nama ayah terus! Baru kenal! Punya la susah!

Nie syazanah....also kawan aku...dia nie xde la susah sangat nak amek gamba! Yang lain malas aku nak citer! HAHAH! Dia nie pendiam sikit...so, walaupon x rapat sangat...kawan jugak namanya....kan? Ngee~!

Nie Fiqah yang gamba...time aku ngah rajin buat kerja latihan! HAHAH! Konon2 jer rajin! HAHAH! Nampak sangat macam orang waras kan? Pakai baju jeket ngah panas gitue! Ye la...baju t-shirt aku pendek lenggan...kena la cover pakai jeket! Ngee~

Nie Auji! HuHuH...nape tue?? Kan dah cantik tudung tue...x yah kacau...bia jer cam tue...ngee~! Nie muka terkejut Auji sebab aku amek gamba dia...ehehe...sory!

Nie pulak...Hilyati!! Si kecik!! Sebab dalam class tue...dia sorang jer yang paling muda...12 years old....! Tue yang kitorang, some paggil dia kecik! Ngee~!! Dia x kesah pon! HAHAH! Tengok sempat buat peace okay?? PEACE LOH!

Tue jer....gamba time 24 n 25 Nov...ari tue....nak tunggu yang 29 Nov nie pulak! Hari yang akan meninggalkan kenangan! Cewah!! Betul okay? Aku x main2....hari yang paling last kitorang sama2....HuHuH!! Dan selepas tue...kitorang hanya akan menunggu keputusaan ngan debaran! Amboi! Macam af pulak dah! Ngee~!
~OKAY LOH!!!~

0 comments: