Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Ahad, 11 Januari 2009

Tagged From Kak Ilah...

Helww...dapat tagged dari Kak Ilah!! YYEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA!!!! Jom layan jer laaa.....btw....aku x jadi lak extra class hari nie....hmph!! okay gak! eheheeee...




sila copy pic ini di blog anda sbgi tnda pngharggan coz sudi jwb tag...

1. NAMA-NAMA TIMANGAN ANDA:
-fyqah...nama nie usually kawan2 yang panggil and family gue!!
-raff...nie dari kawan2 gak!
-fiq...dante call me with this name...
-kak fyz...adik mirul kuh!!
-rafiqah....saje jer....jarang guna!
-piqah...cousin2 gue!!
-pikachu...some of my friends yang suka guna nie...

2. ANDA SEORANG YANG :
-kasar...penyayang gak kadang2....
-mudah tersentuh....
-suka dengar n tolong selesaikan masalah some one if dapat...
-minat ABANG NUBHAN!!!! Penting2!!
-simple jer....kadang2 ley senang putus asa...
-kuat sakit hati....n sensetive sikit!
-suka on9 n update blog....
-suka English subject...x suka maths....Eheheheee...
-GUe suka harimau n kucing!!!
-Sayang sangat ngan sesorang yang bernama...Kak Ilah...ceewwaaah!!
-Sayang jugak kat family, friends and cousin....sape2 laa!!


3. INSAN TERISTIMEWA?? DESCRIBE APA YANG MEMBUATKAN DIA TERLALU ISTIMEWA DIMATA ANDA
-Family gue!!.....dah nama pon family....nape tanya lak?
-Cousin2 gue....sebab diorang gilak2!!
-Kak Ilah gue...COZ SHE IS SOOOOO SPECIAL FOR ME!!!! Lagi pon dia baeeeekkkk sangat okay??? Don't touch!! Jangan amek!!
-Nubby....ehem2....sorang yang x penah putus2 tolong aku in everything I don't know...
-Warn...dia capten gue!!! sangat perihatin!!
-Mirul...adik kuh!!!
-Dante....kawan yang jarang korang dapat!!
-Anis...ehehehee....dio yang ajor cakap nogori nie!
-All nubies...kenal ko x....lantak laa!! Diorang semua mesra alam!
-Kawan2 kuh....sebab diorang best!!
-Chan...hmph! penyabar ngan perangai aku!
-Abang An....masuk jugak ekk? Saje jer....sebab...ajer ler!!

4. MAKANAN KESUKAAN ANDA??
-makanan kat KFC n McD
-pizza!!! MUAHAHAHAA!!
-lasagna

5. WARNA KESUKAAN ANDA :
-hijau
-orange
-hitam
-putih
-purple
-merah


6. LAGU KESUKAAN ANDA:
-ada untukmu (sangat the penting!!)
-everything lagu yang nubhan nyanyi laa....
-aku stacy n gagap
-lagu yang gempak!!!
-kekasih yang x dianggap


7. SIKAP YANG MEMBUATKAN ANDA STRESS
-soooo the busybody!!!
-x reti bahasa
-suka kutuk2 orang...diri sendiri....maleh den nak cakap!
-x ley cakap elok2!!!
-x reti sabar!!!
-main2 in something very important! (sonang kono penyepak den!!)


8. TIGA BENDA YANG MESTI ADA DALAM BEG ANDA
-hp
-wallet
-tisu


9. KALI TERAKHIR ANDA MENANGIS DAN KENAPA??
-hari sabtu...malam...sebab dengar rintihan seorang kawan...and baca blog Kak Waty!! Adooii!!!

10. TAG 5 RAKAN ANDA
-sape2 yang baca....ley laa jawab tagged nie....x tau laa nak tagged sape....eheheee...and sape2 yang nak buat...buat laa...x kesah....

~OKAY LOHH!!~~ hujan laiee!!! sabo...rezeki....Alhamdulillah!!!

0 comments: