Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Jumaat, 18 September 2009

sElamAt hAri rAya!

Helww...assalamualaikum!!! Alhamdulillah..Syawal dtg menemui kita lgi..pejam celik pejam celik.....dh hmpir sbulan kita berpuasa...sedar x..?? cm xsdar jer dh nk sbulan berpuasa..and kita dh smpai kepenghujungnyaa...'kehadiran mu di rindui...kepergian mu di tangisi...'


jdi sempena Hari Raya yg mulia niee..fyqah a.k.a Dead Blogger..ingin menyusun 10 jari dan memohon kemaafan dri smuaa..! sbab slma mempost blog nie! bnyk sgt perkataan2 yg kasar2...sumpah seranah..tp percayalaah..smua yg fyqah ckp slama niee....tue jumpa luahan hati seorg gadis bernama 'fyqah' jek...waahh!! haahaa~ btol..xtipu..tue cuma luahan hati..jdi fyqah harap..xde sape yg terasa yer...?? kalo ade...fyqah minta maaf sesgt!! xbermaksud apa2 pon! tuee luahan hati...marah2 pon dri hati jer...xpenah nk sumpah seranah org nih! fyqah pon manusia biasa...apa laa yg hebat sgt kaann..? n fyqah pon xterlepas dri membuat kesilapan...dan hanya satu yg fyqah harapkan dri smuaa...iaitu kemaafan... :)


dan fyqah ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYAA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATINN to all Nubies2, family, fwens, czn..kak Ilahh...abg cookie monster a.k.a abg fad n pembca2 setia blog niee..! tQ sesgt!!!


To Nubies: Selamat Hari Rayaa..!! fyqah minta maaf kalo fyqah tersilap kata yer..? abg2 n akk2 dri Nubiess smuaa best2..walaupon bru knal taon niee..heehee~ kalo nk dtg beraya kat umah sesgt laa digalakkan!! dtg laa yer..? heehee~ kalo nak tau alamat umah msg jer fyqah..heehee~


To My Family: Fyqah syg smuaa!!! walauponn kdang2 fyqah nakal! fyqah xde niat nk skitkn ati sape2...maafkanlah anak/adik yg manja siot niee yer..?? haahaa~ jgn lupa bgi fyqah duit raya tauuu??? fyqah skolah lgi niee..blom kejeee....duit rayaa wajib ade...hoho~ dasar mata duitan loee fyqah! haahaahaa!! alaa...xpe kaann..? dh fyqah keje niee...gaji besar gedabak fyqah plak yg bgi duit raya kat korg!! yer..???

To Kawan2 Kesyg Kuwwhh: aku syg korg!!!!! slamat hari raya maaf dipinta!! xkira laa korg kat brunei ker malaysia ker, indonesia ker, singapore ker, UK ker...mna2 laa...aku tetap syg sesgt ngan korg!!!! I LAP UU!!!! aku mnta maaf kalo aku kasar sesgt ngan korg yer..?? sbab..alaa...korg best laa...tue yg aku gyler tuee..haahaa~ sorry sesgt!!! dtg umah raya niee yer...?? duit raya den dh sediokan tuee...waakakakaaaa!! smbutlah raya sbagai sorg budak2 lgi! sblom korg bekerja..dh keje xdpek lgi dowwh!! haahaa~

To My Cousin: weeiiiii...!!!!!!!!!!!! korg maafkan aku yerr...??? sbab akuslalu sgt cari gaduh ngan korg!!! aku tau slh sorg dri czn aku ade bca blog nihh!!! tp xnak tinggalkn comment!!! yo yo ouhh jer!! haahaahaa! sorry sesgt!!!! xberniat aku nk beza2kan korg ngan kwn2 akuu..mmg laa aku kata aku syg kwn2..sbab dh hari2 buka mata muka diorg jer!!! haahaahaa! tp aku tetap syg korg! soooo slamat hari rayaa!!! maaf zahir n batin!! maaf sesgt!!!

To Kak Ilaaahh Syg: Kak Ilaaaahhhh!!! SELAMAT HARI RAYAA KAK ILAAAHHH!!! fyqah ngan chan minta maaf sesgt ngan akk..! sbab slma knal ngan akk....mungkin kitorg bnyk nyusahkan akk...kecikkan ati akk...sakitkan ati akk ker....fyqah ngan chan minta maaf! terutama skali fyqah..sbab slalu susahkn akk..sorry sesgt kak! fyqah mnta maaf ekk..? fyqah ngan chan syg sgt ngan akk! walaupon xpenah jumpa...kitorg knal laa sape akk yg sbenarnyaa...heeheehee~ sixth sense sudaa! slamat hari rayaa kak ilaahh! kami berdua...ingin menyusun 10 jari kemaafan..dan mengharapkn maafan dri akk..heehee~

To Abg Fad a.k.a Abg Cookie Monster: dh lamaaa dh xchat2....dh lma gak xnmpak cik pontibaby n cik pcong yer bang? heehee~ xpee..raya niee diorg pon joinnn..! heehee~ SLAMAT HARI RAYAA ABG FAADD!!! fyqah memohon kemaafan dri abg..andai kta fyqah ade terkasar bhasa...tersilap kataa....minta maaf sesgt yeerr abg fad..? heehee~ maaf zahir n batin.. dri hujung rambut kehujung2 kaki..heehee~ :) kim slm kat mak abg..

To All Readers: THANK YOU N SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR N BATIN...!!!!! THANK SBAB BCA BLOG YG XSBRAPA NIEE...!! fyqah minta maaf skali lgii andai ada yg terasa ngan kta2 fyqah yerr...?? tuee cuma luahan n xde nk ngate sape2...sbab fyqah syggg semuaa...!! mwaaahhh!! tQ again!!! lap u!!!



Okee laa...niee kira post terakhir laa yer...?? bkan aku nk tutup blog niee!! mmg laa..aku off pc niee..tertutup gak laa blog nih! hoho~ xde laa...aku nk balik kg...kat kg xde pc...xde wireless..heehee~ so..kalo ade apa2..msg jer yerr...?? fb pon aaku susah nk bka! msg jer..sbab hp aku xpnah tertinggal...heehee~ okee..?? lgipon.. smnggu lpas raya niee nnti...aku ngan kwn2 akan menghdapi PMB!!!!! gyloo eyyhh!! haahaa!! xpe2...doakan aku cemerlang yer..? assalamualaikum!!! SLAMAT HARI RAYAA AIDILFITRI MAAF ZAHIR N BATIN!!!


hambek niee pantun!!



pagi-pagi turun ke sungai,
turun ke sungai menaiki sampan,
bila Ramadhan berakhir, Syawal pun mulai,
diri ini hanya mengharap seribu kemaafan...


heehee~ okee ker pantun tuee..? haahaa~ okee laa..!! bubyee!!!

0 comments: