Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Selasa, 29 September 2009

Kenangan Syawal!!

Helww..assalamualaikum!!! okee laa..nk citer sket pasal hari2 yg lepas..!! sblom tuee...lupa plak nk ckp...malaysia raya dulu sblom brunei kaann..?? bertuah aku! hikhik~ nak tau nape..?? korg nak tau ker xnak tau ker...aku ckp gak kaann..?? hoho~ dh2..niee yg nk citer niee..


Dua Hari Sebelum Raya - Malam

niee yg besstt!! hoho~ sbab...esoknyerr malaysia rayaa..brunei blom lgik! so...bertuah laa aku sbab dpt tgk abg NUBHAN TAKBIR dowwhh!! haahaahaa!! duduk depan2 tv!! xbergerak pi mna2...haahaa!! mak ngan ayah dok geleng kepala jer tgk anak diorg yg sorg nih haa..!! perangai kalo nmpak nubhan kat tv...hmph!! xyah ckp!! haahaa~ besst2!!


Malam Raya

Yeaahh!! nie pon best gak..hikhik~ sbab...sblom terbenamanyaa mentari Ramadhan yg mulia...aku ngan adik beradik aku yg laen sibuk dok bersihkn umah kat kg!! heehee~ waktu tuee..mak ngan ayh aku xde...diorg blom smpai lgi..tp walaupon pnat separuh kojol..best gak sbab bkan slalu ley kemas mengemas ngan rmai2..! klaka sgt! still ingat lgi akk aku ade ckp ari tuee... "kerja sekejap..rehatnya berjam2!!" haahaahaa!! eleehh..!! xyah laa nk suh org! dia pon sma jer! haahaahaa!! mlm tuee..lpas berbuka..dh start dgr suara takbir..sayu jer...haahaahaa~ sayu sbab ape..??? sbab terkenang kn arwah... :') nnti laa aku citer psl arwah tuee ekk..? nie nk happy sket! heehee~ bila dgr jer takbir...rsa cam...tenang jer....hikhik~ masih terdgr sore abg nubhan bertakbir arituee..haahaahaa!! buang tebiat agaknyaa aku nih..??? tp frust gak sbenarnyaa...sbab aku xdpt tgk drama 'Satu Hari Di Hari Raya'!!!! arrgghhhh!!! tp THANX TO KAK HARNEEYY!!! aku dpt tgk..walaupon kat utube jer..heehee~ tQ2!!!


Satu Syawal Menjelma!

yezaa!! saat yg dnanti2 kan!! hari kemenangan bgi smuaa umat Islam yg dh berperang ngan nafsu sndiri! hikhik~ sperti biasa...bermaaf-maafan ngan mak ngan ayah yg pnting!!!! makum laa..anak2 diorg nih...nakal nk mampuih!!! haahaahaa!! terutama skali aku laa...minta maaf ngan parents..ngan siblings tersyg aku! haahaahaa! mak mcm biasa laa....meleleh jer! adoi maakk!! kne ker tiap2 raya gtuee..? hikhik~ tp aku mcm biasa jer laa..oke jer! xde nk sedey2nyaa...haahaa~ dasar xde perasaan tol laa ko fyqah oii!!! lpas tuee...bertuah gak aku nie jdi anak bongsu ekk..? haahaaahaa!! duit raya dowwhh!! besa2 giniee pon dpt duit rayaa gaakk!! haahaahaa!! teruk2!!!


Dua Syawal!

Niee mak aku masak memasak!! sdaaapp!! haahaahaa!! rmai sgt org dtg!! dh laa aku, akk, abg ngan tunang akk aku kne basuh pgang!!! adoii!! merasa gak jdi org gaji! haahaahaahaa!! kelam kabut kitorg basuhkn pgang2 kt dapur! mak ngan ayah plak sibuk lyn tetamu yg hadir masa tuee..!! dri pgi..smpai mlm..xhnti2 dowwhh!!! nk tercabut kaki den!! adoii!!! nasib baek x kojol kat dpur tuee!! haahaahaa!! peennaaattt!!! penat2 pon......nasi dua, tiga pgang aku lantak!! haahaahaa!! mamposs!!


Tigaaa Syawaall!!

yeeaahhh!!! aku blik Temburongg!!! kalo kat kg kt bndar kg belah mak aku..nie..nk pi kg belah ayah plaak!! nie yg rnduu sesgt niee!!!! sbab..knangan yg pling best kat Temburong ofcozz laa time zaman knak2 kaann..?? xde tndingan tuee...!! haahaahaa!! zman kenakalan yg terlampau!! tp skang niee..malu laa sket..cover2 gtuee...haahaahaa! perjalan kitorg xde laa lma sgt..ade laa sejam setengah gtuee..lgipon..kitorg pkai kete bru!! ayah beli sblom rayaa...xtau plak nk buat ape ngan kete tuee..soo aku tido kat dlm kete tue...pnyaa sdaapp!! smpai termimpi2 aku dbuatnyaa..!! haahaahaa!! sgt gilerr!! then dh smpai kg..turun...salam2 ngan nenek...nie yg klaka niee...nk tau npe..??? nenek aku laa..sampai hati lupa nma aku....bkan nma jer..aku pon dia lupaa!! haahaa~ xde laa..sbenarnyaa sbab aku dh lma xjmpaa..so nenek kaan dh berusiaa...sgt laa pelupaa...sabo jer laa..!! haahaa!!


Empat Syawal!

Nie still kt Temburong..! tp xtau nk buat apa...duduk2 jer laa kt umah...dri pgi smpai petang...then..kuar..tgk astro..kt Temburong ade astro!!!! haaahaahaa!!! sgt besstt! boreng tgk tv..masuk bilik....tido lgi!! haahaa~ dri ptang smpai mlm aku tetido!! haahaahaa!! dh xtau nk watpe lgi dah!!! malam diaa bru laa jln berayaa kt umah adik ayah aku...sebuah jer umah! haahaahaa!! cukup laa tuee...aku pon ngantok laa!! then..lpas mkn kt umah bpa saudara aku...aku pon on9...hppy gilerr sbab kak ilaah ade on9!!! tp kak ilaah kta diaa dh on9 dri pkol 8...msa tuee..mmg aku on9...dri pkol 7 smpai ntah laa pkol brapaa...haahaahaa~ xpasan kak ilah on9..so smbil2 aku tnggu mak ngan ayah aku citer2..gossip2...aku chat ngan kak ilaahh!! haahaahaa!! giler x..? best taauu..? kuikuikui!!

Lima Syawal!!

aku balik smulaa ke kg belah mak............lalalalalalaaa....

Enam Syawal..!

Aaaaa.....xtau nk buat apa time niee..duk umah...tido..balik umah kat KB!!!! yeaahaahaaaa!!!! dh smpai umah...tgh2 mlm tau..?? bkan mlm lgi dh!! dh pgi pon!!! 1.45 pgi kitorg smpai umah! sbab kakak saudara aku bertunang! then..rehat kjap kat umah Miraa.. (czn gak!) xsedar...dh hmpir pgi!! haahaahaa!! dh tuee...xde apa nk buat..smpai umah...control astro...gue control!!!! haahaahaa!!!

Tujuh Syawaall..!!!


xde apa pon sbenarnyaa!! haahaahaa!! niee yg sgt2 boreengg!! sbab apee..?? esoknyaa aku skolaahh!!!! arrggghhhh!! PMB!!!!! mamposs aku!! 10 October niee aku akn menjalani peperiksaan PMB!!! adoi laa...! sabo2!! doakan aku yer..? heehee~ lpas tuee....tgk SATU HARI DI HARI RAYAA kat utubee!!! TQ TO KAK HARNEEYYY!!!!!!! akhirnyaa!!! haahaahaa!! tQ2!!!!! BEST SGT NUBHAN DLM CITERR TUUEE!!! SESGT LAA PLAYBOYNYAA...!!!! HAAHAAHAA!!!



okee laa..tue jer yerr..? heehee~ aku ngah pnat nihh!!!! to kak ilaahh..TQ KAK ILAAH KUWWH SYG!!!!!! NK TERCABUTTT MATA FYQAH TGK GMBA YG AKK HANTA TUEE KAK!!!!! haahaahaahaa!! tQ2!!!! syg akk!!!!!! sgt2 syg akk!!!!!!!! PMB XDE HALANGAN BGI FYQAH DHH!!!!!! perkataan 'Goodluck For PMR' dri sesorg tuee yg membuatkn fyqah xkan mengalah!!! waahh!! over suda smangat niee!! haahaahaahaa!!! akan ku capai target kuwwhh!! TQ SKALI LGI KAK ILAAHH!!!! TQ GAK UNTUK ABG GHOST BIRD!!!! SBAB EDITKN GMBA FYQAAHH!!! CANTEEKK SGT ABG!!!!! kalo korg nk tau gmba apa...tgk kat side bar tue haa....ade gmba kaann..?? tuee laa 'Dead Blogger' sbenarnyaa...haahaahaa!! TQ ABG GHOSSTTT BIRRDD!!! jeleess pontibaby kalo tgk! heehee~ tQ2!!! KAK ILAAHH!! GUD LUCK UNTUK FINAL EXAM AKK YER..??? HEEHEEHEE~~~ JAGA DIRI ELOK AKK NGAN ABG KESYGAN KUWWHH!! TQ SKALI LGII!!!! tQ2!! oke laa...aku rehat dulu yer..?? assalamualaikum!!! raikan HARI RAYA niee ngan keceriaan.,..bkan kesedihan.. :)

0 comments: