Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Khamis, 15 Oktober 2009

Knape??

Helww...!! Assalamualaikum..! Saje curi msa sket..heehee~ skang niee xtau nk watpe....tp post nie untuk kwn aku yg tnyaa..... "FYQAH, KNPE KO XPENAH FRUST KALO PTUS CNTA..?? XNYESAL KERR..??" laa....nk nyesal amenda..?? Haahaahaahaa..! Yelaa2...nie aku nk ckp laa niee....

Okee laa...sbenarnyaa....sape2 pon kalo bercnta..lpas ptus confirm frust...kaann..?? Tp...mybe beza diorg ngan aku...aku xpnah rse kcewa sbb ptus cnta....kcewa ptus kwn ade laa...hoho~ okee...nk tau knpe..?? nie haa....sbab diaa... AKU XPNAH MNGHARAP PONG CINTA TUEEE...!!! Haahaa~ yup....aku xpnah mnghrp pon....nk ksah psal cinta2 niee....aku xde msa sbenarnyaa...waahh..!! xde masa sudaa..!! Btol...i don't have a lot of time for all of that...so...i don't people to disturb me...telling me that they love me...but...!!!! they want me to change from the real 'FYQAH'...and here i want to say that........YOU'LL NEVER CHANGE ME FROM WHO I AM, IF U DON'T HAVE THE REAL SKILLS OF CHANGING ME!!!!! Ngerti lohh??????? Haahaahaa~ SO BACK OFF JERKK HEADD!!!!

Lgiponn....! Kalo aku frust2 tp diaa dok relaxx...petik jari jer amek pompuan nk watpe....???? Tuka pompuan cm tuka baju......aku plak...tendang lelaki cm tendang bola..!! Haahaahaa..!! Adil laa kaann..?? Sbb tue aku xksah kalo putus...mcm dia nk fikirkn aku...lebey baek aku maen ngan kucing...comey sket dri diaa..haahaahaa..!! (ayat cari gaduhh..!!)

And one more thing that buatkn aku xnyesal.....mula2...dia yg nk sgt kaann couple ngan aku....cinta smpai mati laa kononnyaa..!! (buuuwweeekkk..!!!!) weeiihh2..! kalo aku mati...ko xkan msuk kubo tuee ngan aku laa..!! xyah laa..!! xmuat..! N aku xnk smpit2 ngan ko kt dlm tuee..!! tolong sket..!! Kedua...kalo dia ckp yg dia nk setia laa...xnk cri laen...kalo boley xkn ptus....aku diam n snyum jer...aku xkn ckp ape2...sbb dia yg berjnji kaann..? Aku diam jer...so aku xjnji ape2 laa...kaann...? Tp, kalo diaa yg ptuskn aku....meaningnyaa...dia dh mungkir jnji kaann..?? Ketigaa... kalo dia dh mungkir jnji...dosa tuee kn pegi kt aku plak kaann..?? Dia yg jnji...dia yg mngkir...haaa....lantak laa ko kt situ...haahaahaa..!!

haahaahaahaahaahaa..!! Sbb tuee laa aku xpnah nk nyesal...nyesal pon xde gunee dowwhh..! Haahaahaa..!! Lgipon kalo dia terima kita seadanyaa...aku akn tau....dri cara diaa...smada dia pntingkn diri sndiri...atau diaa mudah sgt baran...atau mudah naek tgn (dia naek tgn...kaki aku yg hnggap dulu kat muka tau???? Jaga sket..!) ...atau gatal sgt! Ataupon ska sgt control..!!

Sape kte aku xde keistimewaan..? xbaek tau..? Aku ade keistimewaan..tp bkan dri segi memikat..tp dri segi menolak cnta seseorg yg xsptutnyaa kita cintai...waahh..! Ayat aku tuee..haahaahaa..!! Seorg lelaki yg btol2 sygkn pompuan tuee...dia xkn penah cuba tuk jdi king control..!! So xyah nk berlgak baek dpan aku...xpsl2 smpai plak penerajang aku..haahaahaa..!! Okee..?? Skang korg faham kn knape..? Kalo lelaki tuee x cri gduh ngan aku...aku pon xkan gduh laa....

Okee laa...aku nk rehat dulu..!! Aku pnat..nk rehat....dh fham kaann..? Heehee~ assalamualaikum..!!

0 comments: