Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Isnin, 23 November 2009

date with my nek fafa! <3

helww..!!! assalamualaikum smuaa!!! saje jer nk post2 citer...sbb xdpt tido..huhu~ so, smntara aku mnari2 mengikut tarin Aku Stacy niee...(kaki terseliuh pon nk menari..cari maut!) & slagi akua de mood nk update blog niee meh aku citer something!!

Ari ahad lepas...ceehh! lepas amende?? semlm jer laa..! akhirnyaa....!!! syukur Alhamdulillah!! dpt gak aku jmpaa ngan nenek kesygan aku tuee...!!! my nek fafa!!! ku syg kmu nek!!! kitorg jmpaa kt kompleks sukan mumong!! mula2..mmg bnyk sgt rntangan yg aku dpt...(woseh! bnyk laa aku pnyaa rntangan..) kalo fafa xgtau aku yg immigration (betul ker aku eja tuee..?) ade game arituee..mmg compom2 ngah merana aku skang niee sbb x dpt jmpaa nenek ksygan kuwh ini!! yg comeyy smakkin comeey n smakin tembamnyerr!!! eeee!! geram aku! kalo ikutkn ati..mmg nk ajer aku cubit2 pipi diaa..tp memandangkn aku blom potong kuku lgi, xyah laa...kang terobek plak wajahnyaa yg comey itu! waahaahaahaa!! so, memandangkn mak ngan abg aku xdpt pi..aku ikut czn aku jer laa..TQ TO MY CZN!!! coz helping me to meet fafa!! hikhik~ mak aku yg suh...so aku pon okee jer laa..!! rndu sgt nk jmpaa fafa!

dh smpai..aku msg sent msg. tnye kt mna diaa..dia suh aku msuk plak! msuk mane?? bnyk sgt bilik kt situ!! then, di sebabkn aku xtau diaa kt mna..so, aku follow jer laa czn aku msuk ngan my baby fruit ksygan..kuikuikui~ dh dduk...aku dgr bunyi...mmg laa aku dgr bunyik!!! mcm laa aku pekak sgt...muaahaahaa!! walaupon kt dewan tuee..rmai org terjerit2..tp tiba2..aku terdengar bnyi... 'psst2'.. tercari2 gak bnyi tuee.. then, tgk kiri..aik???? mak fafa laa..!! kalo dah ade maknye.. xkn laa xde anknyaa kott..?? haahaa! yup!! FAFA!!!! SYG KUWWHH!!! mula2 aku control sket..sbb tkot terjerit nma bdak tuee plak! dia ajak aku dduk kt tepi diaa...mcm2 kitorg ckp!! sakit dada aku asyik GELAAKKKKK jer memanjang!! terutama skali wktu org ngah berlwn maen netball!! czn aku ade ikut maen...orange team vs blue team!! kebetulan plak czn aku dlm ORANGE TEAM!! sye ulangi sekali lgi..ORANGE TEAM yerr..?? orange...nubies..nubhan?? muaahaahaahaa!! tue yg terlintas..! klaka sgt, sbb kt blakang kitorg pnyokong blue team!! ade laa sorg penyokong tuee..asyik melatah jer koje eyhh!! diorg kt blakang jerit2..hntak2 kaki...aku ngan fafa pon jerit2 gak..tp, bkan jerit menyokong..jerit sbb menggelakkan org2 kt blakang!! adoi!!! sakit jiwaa gak dbuatnyaa..! mmg knangan yg pling best!!! blik umah..rehat kjap..dh tue jln lgi..ngan abg! beli dvd citer 'Papadom' ngan 'Momok The Movie'!! hoho~ Fafa!! ceta 'Papadom' really funny!! bli ouhh!! haahaa!

so, thanx to my czn! especially mmg my czn..coz sudi bwak aku! akhirnyaa dpt gak kita bertemu yerrrr nek?? haahaahaa! thanks to my nenek sbb xpenah berubah dri dulu smpai laa skang..berubah jdi comey jer laa..muaahaahaahaa!! im waiting for the pics from nenek! I LUV UUUU NENEK KUWWHH!! someday..we'll meet again...insyallah!! :D ku syg kmuhh slalu!! my first date!!! waahaahaahaa!!


~ku nnti saat itu tiba~ :pp

0 comments: