Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Jumaat, 20 November 2009

MY FWEN SYG!

Helww..assalamualaikum!! pc den niee mmg nyusahkan idup den yo kejenyaa..!! xdpt upload photo laa plak kt blog nih!!! rase cm nk bgi pelempang jer..! fuuuhhh..~ huuuurrrrrrrrmmmmmmmmmmmmm.....sabaaaaaaarrrrrrr jerrrrlaaaaaaahhhh..! (versi 'Naik Hantu') haahaahaa..!! best pak! :) soooo, xdpt upload picss...aku bgi info jer laa yer..? jom knal ngan kwn2 yg slalu wat aku gylerr...xkira msa, tmpat, hari, bulan, taon, abad.........kurun...sgalaa2nyaa laa..! meh den knalkn...



Nenek Fafaaaa!!
-nenek ksygaan kuwwhh..!! my old fwen kt st. James duluuu...~ duuullluuuuuuuuuu.....tp syg aku kt diorg smuaa termsuk c nenek nie laa still fressshhh lgi taauu..?? dont play2..kalo aku syg..aku syg bebetol taauu..?? kihkihkih! sejak ada fb niee laa..baru dpt bertemu smulaa..bermesraa2 gtuee..huahuahua!!! tp......xtau laa betol ke x, bia laa nenek ksygan kuwh nie yg jwb betol ke x...arituee..mak aku ada ktaa..sbb aku slalu ckp psl fafa kt mak..then mak cm pelik.. dia kta "dulu kalo xsilap mak..korg slalu gaduh kn? satu skolah dulu, xpnah plak kamu citer kat mak psl c fatin niee..skang niee, slalu jer mak tgk??" opss..!! betol kh knyataan ibu ku itu wahai fafa tersyg..?? haahaahaa! ayat cm nk mnta penendang jer...xtau laa betol ker x..kaann..?? tp, aku syg sgt ngan bdak niee..! degil bin degul benorr!! tp xpee....sbgai sorg kwn..aku akn tetap sygi dirinyaa..woseehh!! muaahaahaa!! syg kmuwwh nek!! :pp thanks still ingat aku...ingtkn lupa dh..haahaa!!


Cik Dyanaa!!
-nie aku knal dri mne lgi kalo x 'N.U.B.I.E.S'.. apa bnyi nyaa murid2..?? NUBIESSS!! pndai murid2 skalian...smuaa dpt A++++++++++++ pndai2 laa korg kiraa brape plus aku bgi tuee..haahaahaa!! dyanaa niee also a nubies!! aku dh ktaa dulu, nubies a.k.a nubhanfc niee mmg smuaa spoting the ting ting!! mcm dyanaa nie laa..!! sakit perut den asyik gelakkkkk jer memanjang!! smpai pnyakit kemerepekan diaa tuee terjngkit kt den!!! den nk buang..dia xsuh..! haa...ekau amek blik kemerepekan ekau kt den niee dyanaa..!! copek!! kang kno tibai ngan mak plak kalo den merepek2 nih!! haahaa! mmg toley chat smaa2 kitorg nih! kalo x..abisss status org kitorg jelajah! baut cm status sndiri plak! haahaahaa! cik dyanaaa....jgn lupa drink milk yaa..?? muaahaahaahaa!! biar jdi sperti org ituewwww...!! syg kmu cik dyanaaa..!! tQ yo sudii jdi kwn den yg gyler merepek!! xdo laa sunyi hari2 den...haahaahaa!! jom minum milk!!!!! :pp


Warnnationss a.k.a Wardinatul Syuhaidaah!!
-Makkoiihh!!!! pjg n cantek nmo dia kaaannnn..?? tp last2 tnggal 'W.A.R.N' jer...haahaahaa..!! adoi laa..!! xpe2...dia tetap cntek tauu..?? perangai jer menyenget sket! waahaahaahaahaa..!! jgn marah waarrnn!!! ko baeeekkk kaaannn..?? nnti aku blnja ko maen bowling lgi yerrr..?? haahaahaa..!! first2 waktu aku knal warn nih, mmg tkot gak laa aku nk citer2 ngan diaa...kang knee penyepak ke hape!! last2 dia yg tegur aku..bru tau yg diaa niee walaupon cm jntan perangai..tp ati baeekk gylerr weeihh!! friendly sioott!! sbb tuee laa smpai skang aku sygggg sgt ngan diaa..! walauponn kaann..? haahaa!! mnat kitorg smaa..! warn nie pnyabar orgnyaa...kalo ngan pompuan laa..aku xtau plak kalo ngan lelaki...waahaahaahaahaa!!! aku syg koo waarrrnnn...!! ko syg aku x..??????? haahaahaa! thankss jdi kwn aku yerr..?? syg sgt ngan ko!!


Meera Nubiess..!!
-nie mmg jrg sgt nk chat ngan diaa..! sbb dia jrg on9..kalo on9 pon aku xtau kt mne dia on9...heeheehee~ tp mmg besstt tau ngan meera..baeekk sgt! kalo aku xsilaapp......last kitorg chat..ade laa berbulan-bulan yg lalu...kt mne..?????? kt mne korg tnyaa aku..?? apee??? korg xtnyaa pon..??? lntak korg laa...aku saje jer nk bgitau.... last place kitorg chat kt mne lgi kalo x kt nubies... smuaa kwn2, kakak2 n abg2 yg tersyg aku dri malaysia niee..smua aku knal dri nubies!! best x..? heehee~ ofcoz laa besstt! meera nie pon best!! xpsti sape lgi tuaa...dia kot..? tua bulan laa..! dia amek PMR gak taon niee..! sma cm aku..PMB..hikhik~! gudluck wahai meera yg tersyg slalu! jgn lupa kt fyqah tau..? kalo lupa pon..apasalahnyaa..haahaahaa!! apadaaa...! syg kmuwh meera! tQ sudi jdi kwn fyqah.. :)


Kak surayaa!!
-nieee laaa...!! nubiess yg mula2 bgi greets wktu mula2 aku msuk nubies!! tgh2 mlm tuee...! haahaahaa..! thanks kak surayaa..! nie pon dh lamaa aku x chat ngan diaa lgi dh..huhu~ xpe laa...bia ilang kt chat..jgn ilang di hati sudaa..! woseehh!! gyler ayat aku pgi2 buta nih! haahaahaa!! tp, mmg betul okee..?? yg mula2 knalkn aku ngan nubies kak ilah laa..haahaahaa!! nubies yg pertamaa skali aku knal!! dh tuee..dh msuk knal kak surayaa..! msaa tuee mmg maluu jer jari jemari aku nk tekan2 keyboard! mna xnyaa...xknal sgt!! lpas beberapa minggu..(ceehh! mnggu tuee..bkan hari..hikhik~) bru laa ley biasa2kn dri..! sbb ade knal sket2..cuba mnyampuk sket2....tp gak kne bgi flying hand kalo tibe2 mnyampuk!! haahaa...! tp xde laa...nubies baek! xkan nk bgi flying hand plak?? flying kiss bnyk laa..nk? haahaa..! tp kalo dri aku...flying kick jer ader..kiss2 xde stok! haahaa! melalut!! kak surayaa niee baeek gak taauu..?? dont play2 aa..? hikhik~ tQ kak surayaa sudi jdi kwn fyqah :) n greet fyqah wktu mula2 msuk nubies duluu..!! best sgt dpt knal ngan akk.. :) tQ2!! syg akk!


Kak hani!!
-yeaaaa!! pngantin pompuan!!! ingt lgi x ayat nie wahai kak hani n abg fad..?? heehee~ tp smpai skang....ayat 'pngantin pompuan' tuee msih mnjdi misteri kt aku...amboi!! org laen misteri psl pontibaby ke hape..aku misteri psl ayat nih!! dri dulu smpai skang tetap xtau tuk sape sbarnyaa ayat 'pengantin pompuan' nie di tuju kn?? hmm..xpe laa...bebalik ngan kak hani! heeheehee~ walaupon dh lmaa sgt diaa menyepi!! xde berita dri diaa..!! tp..nsib baek ade facebook! penghubung sgalaanyaa..! ceehh..! haahaahaa!! dpt laa aku chat2 ngan kak hani walaupon xslalu..atleast ade!! haahaahaa! kak hani niee baek gak!! smuaa baek! xde yg jahat!! mksud aku xde yg sombong kalo ade apa2..terutama skali kalo ade nubhan! kecoh status msing2..hikhik~ sukaa tolong menolong!! sentap menyentap same2..haahaahaa! kalo xsilap aku..kak hani ngan abg fad niee dluu mmg satu kpala gak!! diorg jer yg tau tuk sape sbenarnyaa 'pengantin pompuan' tuhh!! aku rsaa...tuk akk hani laa..!!! pngantin lelaki nyaa abg fadd..!! haahaahaa!! kaann..?? xpe laa..insyallah satu ari nnti fyqah tau laa.. :) tQ ye kak hani!! sudi kwn ngan fyqah! sudi buli fyqah...haahaahaa! syg akk!!



haa..!! oke laa...kt sni dulu yerr..?? bnyk lgi sbenarnyaa...tp aku buat kt tjuk tuee 'my FWEN'...jdi yg kwn jer...kalo ade pngkat kakak tuee.....dh pnah post dulu..skang nie bia laa psl kwn lgi yerr..? kang aku wat pjg2..smuaa nubies plak tuee!! 10 pages pon blom tntu habiss!! hikhik~ walau apa pon yg terjdi..bia laa org yg kitaa syg tuee jauh di mataa..asalkn diaa dkat dhati..tue yg pnting dlm dnia persahabatan...kaann..?? yg kt atas niee mmg laa ade 'kak' kt dpan..tp umo xjauh beza pon! haahaahaa..! kalo ade yg tertnggal tuee..fyqah mnta maafff sesgt! sbb fyqah niee pelupaa..! tp insyallah..fyqah xkan lupkn korg yg baeek pnyaa..!! heehee~ tQ sbb sudi jdi kwn fyqah!! walaupon dri pc jer..! asalkn ikhlas persahabatan tuee yer..? :) tQ sesgt!! syg korg smuaa..!! termsuk pembca2 blog! sorry kalo ade terksr bhasa...smuaa tuee ban tuk korg!! tuee luahan hati jer...hikhik~ assalamualaikum!!! mwaahh...!

0 comments: