Congratulation!
You Have Entered The Lamest Blog In History


Isnin, 26 Oktober 2009

kisah dri Nubby

Helww..assalamualaikum!! nie ade lgi citer dri kwn2 aku yg tersyg myg sgt niee haa...!!! dh lma mamat sorg nie x chat2 ngan aku...bru ko ingat nk chat ye nub??? haahaahaa!! ingtkn dh lpaa..kalo lpaa pon..ape salahnyaa...org itueeww dh ade yg menyayangi dirinyaa...waakaakaakaakaakaa...!!! ayat nk cri gduh! okee laa..meh lyn citer dia nie plak... :pp



Story from Nubby:

fikah! ko penah x lepak smpai lewat mlm? jgn tipu aku tau? haha! nie cite aku ngan dante aritue. aku ngan dante..cm biasa la. mlm minggu nk tido awal nk watpe kan? so kitorg lpak la kt luar kjap..smbil ambil angin mlm tue! best gile! smpai xpsan..dh pkul 12.30! ingatkn msih awal..tp kitorg ttap kt luar! xnk masuk..knon2 nk tnjuk brani la.

mak aku pon dh suh msuk. dia kta xelok tgh2 mlm dduk kt luar..kt atas tngga plak tue! dh xde tmpat laen..situ jer la. kitorg borak psl mcm2, smpai nk dkat kul 2 pgi! gile xsdar! ingt nk msuk...tp anging kt luar tue yg wat aku ngan dante xjdi nk msuk umah. stay je kt situ! sejuk tol mlm tue. berbeza sgt la. xpulak ujan. so, dante pon planning nk nyanyi2..dh buang tebiat! haha! tp aku pon on jer la. best gak.

kitorg pon melalak la atas tngga tue, family aku dh tido. sorg pon xdgr kitorg nyanyi. mcm2 lgu kitorg bwa. dh tue...tetibe, kitorg dgr bunyi.. "ssyyyhhhhhh!!!" cm suh kitorg diam. nk kte ular, xkan la kuat cmtue? nk kte org...mmg xde org! kau mcm la xtau umah aku, umah jiran pon jrak dia jauh. kitorg tgk jer keliling2, sorg pon xde. kitorg pon smbung lgi nyanyi! kes xkisah ape org nk kte. dh tue kitorg dgr lgi! dh start nk tkut dh nie! so, kitorg pon msuk jer la.

mse nk tido tue..kitorg dgr cm suara org nyanyi! lgu tue mmg lgu yg sma kitorg nyanyi tdi! maut tol! dgr btol2..mmg suara kitorg...tp suara tue cm slow sket. masing2 dh menggelabah. mna xnya...cm ade org nyanyikn lgu yg sme kitorg nyanyin tdi. dh la blik aku btol2 kt dpan tngga tue! dante pon selak la sket langsir tue. dia nmpak cm org tua diri btol2 kt dpan pntu umah aku! seram gak nk teruskn cite nie. tetibe org tua tue tdi pusing kt kitorg, cm tau jer kitorg ngah mengendap dia! lpas tue..dia ilang cmtue jer!

kitorg pon ape lgi..tolak2 la naik atas katil tue! haha! tkut pnya psl. smpit2 kt satu katil. then, kitorg dgr ade org ckp... "nape berhenti nyanyi? nyanyi la lagi, aku temankn korg mlm nie..." lpas tue dia ngilai! suara pompuan! menggigil cm nk runtuh katil aku!! nk lari..xbrani turun katil. dh tue..kitorg dgr bnyi cm ade org yg main gitar kitorg kt luar diiringi ngan bunyi salakkan anjing...tp bnyi dia sayup2 jer! org2 tua slalu kta...kalo bunyi dia dkat..meaning dia..bnda tue jauh..tp kalo bnyi tue sayup2.......MAMPUS BNDA TUE ADE JER KT TEPI!!!!! satu slimut kitorg tido! sorg2 dh tkut gile!

smapi esok pgi, aku cite kt mak psl mlm tue. mak aku kta, "sape suh xdgr kta mak? mak dh suh masuk dh awal2..degil. dia saje jer nk sakat kmu tue! sbb degil sgt!" malu gak aku...tp mmg taubat kitorg xlwn ckp org tua lgi dh! mak aku kta, bnyi yg cm suh kitorg snyap tue la 'dia' sbb kitorg bising sgt!






haahaahaa!!! gilerrr tol laa...!!! tue laa korg! degil! haahaahaa!! pdan mukaa..tnjuk brani konon! haahaa! THANXX NUBB SUDI SHARING!!!!! best gak cite ko niee..tnggu cite dri warn lgi..haahaa! tQ2!!! ade cite lgi..anta kat aku tau..?

0 comments: